De laatste van 2012

De laatste rok van 2012 rolde van onder de naaimachine.
En bij deze heb ik dit jaar 201 berichten geschreven.
Ik durf niet in de kleerkast gaan tellen of dat evenveel kledingstukken zijn.
Ik hoop van niet!

De laatste is een specialleke.
Met bloemen van vriendinnetjes en stof van een vriendinnetje. 

Ik wens jullie allemaal een jaar zonder tegenspoed, met een goede gezondheid, veel liefde en vriendschap en creativiteit.

Beste wensen!

Emma & Mona
Griet en DMDH







Stof Caramel Crunch Kokka van Vermiljoenshop.
Geruild met Paspelpoes Nele.






Reacties

  1. Prachtig! Uiteraard wens ik jullie ook een fantastisch 2013, met veel gezondheid en liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie ook een heel mooi, creatief 2013 toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ook voor jullie de beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat je productief was in 2012, dat hebben we gemerkt. Ik volg dan ook met heel veel plezier jouw blog en sla geen bericht over.

    Ook van ons een fantastisch en vooral gezond en creatief 2013 toegewenst.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een productief jaar voor jou geweest en 2013 wordt vast en zeker ook zo.En Griet, we zijn vandaag naar Peter Pan gaan kijken , heel mooi en chapeau voor je zus, zo een mooie madam met een prachtige stem!groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jullie ook een fantastisch nieuw jaar gewenst, hopelijk even productief als het vorige en met vooral veel fijns en moois voor jou en je gezin! Ik volg je blog al een hele tijd en heb er al veel inspiratie kunnen opdoen, en jullie boek stond dan ook op m'n verlanglijstje voor kerst! Die heb ik dus gekregen en nu zit ik vol goesting om aan de kleedjes en de muts en het babydeken te beginnen! Nu nog tijd vinden... :-) Bedankt voor alle inspiratie en creativiteits-goesting!

    Groetjes,

    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Super exemplaar weer! Jullie ook een mooi, gezond en liefdevol 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer mooi hoor... ik wens je(jullie) alle goeds!

    Bedankt voor alles wat je hier laat zien.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals een dikke mercie voor de fijne avond!!
    Ik wens jou een even creatief 2013 toe als 2012 was, en verder uiteraard veel warmte en liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De grootste kledingcollectie van Vlaanderen hangt ongetwijfeld in jullie kleerkasten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geluk dat jullie meisjes snel groeien, dan kan je ze tijdig voorzien van zoveel mooie spullen!
    Mooi eindejaar en evenveel creativiteit in het nieuwe jaar!
    Enne, in mijn pakje zat ook HET boek ... 'k zie het al helemaal zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Griet,
    Ik kan jou toch nog niet volgen hoor.
    Heb al een paar stukken gemaakt voor mijn vrouw, schoon- en kleindochter maar bij jou rolde er wel extra veel vanonder die machine hoor.

    In elk geval een zeer gelukkig 2013 gewenst voor jou, de kindjes en je partner.
    Ik hoop nog veel van jouw blog te kunnen leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook voor jou de beste wensen voor een prachtig 2013!
    Ik zou zeggen doe zo voort want het is steeds een plezier om hier een kijkje te komen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik wens jou graag een heel fijn en vooral een creatief nieuw jaar toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb je de stofkeuze afgestemd op de bloemen? ;-) 't Geeft in ieder geval weer mooie foto's van een mooi rokje. Ook voor jou alle goeds, veel plezier met kleine dingen en 't besef dat een uurtje rijden toch echt niet zo ver is ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schoontje lieverd, ma iets anders had ik nie verwacht eh van jou! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een productief jaar heb jij achter de rug! keep up the good work!

    een fijn eindejaar! en een nog beter nieuw jaar!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne feesten!
    In dat stofje heeft Yane ook nog een rokje gehad....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook voor jullie de allerbeste wensen voor een gezond, gelukkig, productief en creatief jaar!!! Geniet nog van de eindejaarsdagen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De prijs voor de productiefste wordt zeer zeker door jou gewonnen. Alle goeds voor jou en je familie in 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geheel wederzijds!
    En ik kijk al heel erg uit naar je creaties van 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat is afsluiten is stijl! Voor jou ook een fantastisch 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik maakte nog snel 2 kussens en een rokje op de valreep voor 2013 begon ... het moest gewoon ;-)
    Een gelukkig creatief 2O13 gewenst !!!
    Ik hoop een beetje meer naar "sewing is fun" te geraken dit jaar ...
    Groetjes , Vicky

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!