Ik ben een kieken

Ja echt!
Want ik vroeg me al de hele tijd af waarom ik "ja, oké" antwoordde.
De vraag die aan mijn antwoord vooraf ging, klonk als :"Mogen we nog eens schilderen?"
In een klas met 20 kinderen zie ik dat wel zitten, maar thuis eigenlijk niet zo. En dat omdat ons huis niet zo knutsel-met-kids-proof is. De keuken, de tafel, de schortjes, binnen een paar tellen hangt alles vol verf. En dan zijn de meisjes klaar en kan mams nog een hele poos opruimen. (Dik tegen haar zin, maar kom)
Zo kwam het dus dat mijn unieke "kunst"collectie zich verrijkte met zes! schilderijen op doek.



Reacties

  1. Die staan vast leuk aan de muur ;-) En ze zijn even lekker bezig geweest !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend vrolijke tekeningen! Dapper dat je er tijd en ruimte en zin voor gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er alvast heel lente-vrolijk uit! En nog een compliment voor die mooie zwart-wit foto vanboven. Zelf getrokken? heel mooie lichtinval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Poppie, die foto in de banner is de papa van mijn meisjes. Zelf spelend met het speelgoed dat zij op hun beurt bij oma uit de kast halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je banner ook prachtig!!
    En zo lekker even crea bezig,het kost inderdaad wel eens wat moed, maar jah dan heb je ook prachtige resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie foto, en leuk verhaal erachter. Had ik er zo maar ene, maar de verloofde had het vroeger niet zo voor foto's denk ik.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat de kuntswerken zeker opwegen tegen het extra kuiswerk (maar ik heb dat dan ook niet moeten doen ;-) )

    Heel mooi gelukt wel... blijvertjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!