Cupcakes met een reden

Ik heb vandaag 30 goede redenen om cupcakes uit te delen :-)

De collega's kregen gewoontjes, maar de kinderen van mijn klas mochten hun exemplaar zelf afwerken met gekleurd glazuur en bolletjes. Ik maakte een paar voorbeeldjes en vond die deze ochtend bij mijn ontbijt met tekeningen erbij en een zelfgekleurd papieren bordje. :-)


Het glazuur maakte ik met het wit van één ei en een hoopje bloemsuiker. Goed roeren en dan voedingskleurstof toevoegen. Je laat het best wat opstijven in de koelkast.
In de klas smeerden de kinderen zich te pletter en maakten ze er echte kunstwerkjes van.


Even later:

Reacties

  1. Gelukkige verjaardag!
    Zo te zien vonden je leerlingen het overheerlijk :)
    Emma en Mona zien er precies iets minder enthousiast uit? Of duurde het te lang voor zij eentje kregen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee om de kinderen het zelf te laten versieren. Nog eens een dikke proficiat xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! 30 is een leuke leeftijd! alle jaren daarna trouwens ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRO FI CI AT! 30, geniet van dat magische getal! En... laat je ook maar eens verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! 3 dikke kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Griet

    Dikke proficiat met je verjaardag!!
    Geniet er gewoon van :)

    Dikke kus,
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hiep hoera voor de jarige!! leuk idee op de kinderen zelf te laten versieren! tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. (Alsnog) proficiat met je verjaardag!!
    Die cakejes zien er heerlijk uit!
    (ik wil ook taart zegt mijn zoon nu ;-) !)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag en leuke cakejes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkige verjaardag!!!!!

    Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 30e verjaardag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was gisteren ook jarig... maar er stond een 7 achter de 3 ;-)
    Gelukkige verjaardag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!