Een popje met een staartje

Het Monapopje werd vol liefde onthaald. Door Mona alleszins. Ze was meteen verliefd en gaf het popje de nam "Griet". (Naar de oma) Grietje kreeg dansles en mocht luisteren naar verhaaltjes.
Emma kroop verdrietig onder de tafel, en dat heb ik meteen opgelost. Ze mocht uit mijn stoffenkast zelf lapjes kiezen en een beetje later werd Madeliefje geboren.

Emma koos de naam helemaal zelf. Madeliefje kreeg bruine haartjes van Nickyvelours met een roze bloem van Fleece er in.


Ik gaf Madeliefje een sjaaltje en dan wou Grietje er natuurlijk ook één.
En Grietje wou ook een rokje en toen wou mama Mona hetzelfde rokje.
En zo naaide (oma) Griet rustig verder...


Reacties

  1. Proficiat met uw kleindochters! 't Zijn schoontjes en 't zien er brave uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt geen last mee! Brave meisjes dat dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mini meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allé jong, dat heb je wel heel goed en super snel opgelost!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het echt super! Alvast een dikke proficiat met de uitbreiding van de familie :)hopelijk zijn mijn naaicapaciteiten voldoende voor de danslessen van Grietje! heel leuk om te zien! En wat een mooie tweelingszus van Grietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor alle leuke reacties en de inspiratie,

    een dikke dank je wel!

    Daarom zou ik je graag de Sunshine Award geven!

    Kijk even op mijn blogje!

    Vele groetjes POPPIE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat dat bij U zo dat ge denkt van 'Mm, dat zou ik kunnen doen' en dat het dan opeens uit de hemel komt vallen?
    Man, uw tempo is niet te doen. Uw kinders hebben het getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel schattige popjes en bijhorende kindjes !
    moemoe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die laatste foto is zo lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En mijn kinders zijn ondertussen veeleisend. En die van anderen ook voor mij :-) Ik maak rokjes aan de lopende band!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat oma! Wat een ongelooflijk schattige poppetjes, heb je het patroontje van Martha Stewart gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja! Heel goed patroontje. Ik heb het wel naar believen vergroot. Dat wil zeggen "op het gevoel".

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!