En ze naaide verder...

Ik stuurde de kindjes de tuin in en kroop zelf achter de naaimachine.

Er rolden vandaag drie rokjes van onder en het vierde is in de maak.
Ik maakte ook zelf twee stempels die ik morgen zal fotograferen.
Het werden bandwerk zsazsarokjes.
EĆ©ntje voor Emma of Mona, eentje voor hun vriendje Roos en dan hetzelfde roze voor Loreke.
Ik maak het heel graag en wil nog niet stoppen. Ik stop vanaf nu mijn lintmeter in mijn handtas...
Pas op Vlaanderen!




Aanschouw ook het half-afgereden gras.
De groencontainer zat vol :-)

Reacties

  1. ze zien er zeer zeer leuk uit, wij zijn in blijde verwachting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer dat schoon stofke! (laatste 2 foto's) Mag'k vragen waar je het gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Echt een zalig patroontje he. Zo eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey mama Griet :)
    Wat een mooi rokje voor mij!!
    We kijken er al naar uit!
    Dikke kus, Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De surfplankjesstof kocht ik op het stoffenspektakel. Ik kocht een eerste lap in een Nederlandse website, maar wegens niet tevreden over die winkel, maak ik geen reclame.
    De bloemetjes kocht ik bij Rood met witte stipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De rokjes zien er prachtig uit! Ik ben persoonlijk fan van dat met de roze bloemetjes...

    Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een echte rokskesfabriek zeg hier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!