Sunshine award


Ik kreeg een award! De derde al.
Blogland is heel anders dan de echte wereld. Er worden cadeautjes gegeven, awards en er is altijd een heel leger beschikbaar om mee te juichen als je blij bent over dat gelukte project en er staan madammen klaar met lieve woorden als je die kan gebruiken.
Ik kreeg deze award van POPPIE, van het popje Mona dat dan Grietje gedoopt werd :-)
Fijn dat ik voor haar een inspiratiebron mag zijn, maar dat gaat evengoed in de andere richting!
Ik deel met veel plezier deze award verder uit aan
Polkadotjes voor de frisse ideeën en toffe babbels
Eloleo voor de links naar creatieve plekjes op het www
Liezelmoedertje voor het liefelijke kamertje voor de al even schattige dochter
Vicky voor de geestdrift!
Tante Hilde voor de naaikennis

Als iedereen aan vijf mensen de award doorgeeft, zijn we snel rond!

En dan nu de regeltjes die bij deze award horen:
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.

Reacties

  1. Leuk dat je mee doet met mijn give-away!
    En gefeliciteerd met je award. Ik kreeg hem ook maar heb nog geen tijd gehd om hem te posten.
    Fijen dag
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci, daz echt lief!! Ik ben heel erg vereerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh zo tof...ik mag hem niet teruggeven zekers? Voor net dezelfde redenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dankjewel! ik ben het even uit het oog verloren, maar ben toch erg vereerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!