Enkel op eigen risico



Neem je dochters enkel op eigen risico mee naar stoffenwinkels.
Vorige keer zadelden ze me op met een berg stofjes, telkens "100 cm"( zo veel!), zelf gevraagd aan Geert en helemaal alleen gekozen. Het kwam gelukkig goed, want in dat winkeltje zijn alleen maar mooie stofjes te koop.

Nu nam ik ze mee naar Harelbeke alwaar ook wondermooie stofjes verkocht worden.

Emma koos resoluut voor een roze stofje met pailletjes. Glitters en zo. Ik probeerde haar op andere gedachten te brengen, maar tevergeefs.
En ze wou er ook meteen een rokje van. Ik koos voor dit model, maar maakte in plaats van knoopjes een strik vast aan de rok.

Reacties

  1. binnen 10 jaar Emma op de catwalk... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw dochters hebben wel smaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ken ik , mijn dochter kiest haar stofjes ook zelf , hoe meer hoe liever :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi stofje heeft jouw dochter uitgekozen. Smaak heeft ze en ze poseert ook nog als een ervaren model ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, maar mijn zoontjes willen anders ook altijd overal stofjes kopen hoor ... "om er iets mee te maken", zegt de oudste dan poeslief als ik hem vraag wat hij daar dan mee zal doen. En dan willen ze knippen, plakken enz. Eigenlijk zijn je dochters te bewonderen omdat ze het werk van hun mama zóóó weten te appreciëren, toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En poseren doet ze net een als een echte diva! Ik nam onze meisjes onlangs mee naar 'De naaikamer van Annamarieke', zo'n gezellig huisje en atelier, en hun mondje viel open van verwondering! Alles moest mee (wat natuurlijk niet kon, tot onze grote spijt)....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel, ik denk dat als ik de rol stof zou zien liggen ik er niet eens naar zou omkijken maar nu je er het rokje van ziet vind ik het eigenlijk heel mooi. La vie en rose:-) (leuke slippers ook, zo roze!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. emma heeft een goede smaak !!!en mama heeft alweer goed gewerkt rokske super mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een rokje vind ik het ook beter dan op de rol. En die teenslippers zijn hier toppertjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze heeft smaak, die dochter van je! Ik vind het stofje ook prachtig!
    En de slippertjes vielen mij ook meteen op! Zooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi rokje en die strik maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!