Japanse boekjes in het lang en in het breed

Ik kreeg vandaag een zakje toegestopt in een gezellige omgeving met tof gezelschap.
De inhoud van het zakje maakte me nerveus. Zo "de avond voor Sinterklaas en zou hij mijn brief gekregen hebben"nerveus.


Ik deel hier gewoon met jullie de inhoud van dat zakje: vijf nieuwe patroonboekjes.






Omdat ik zelf al heel veel heb gezocht naar de inhoud van Japanse boekjes en enkel kleine fotootjes vind, ben ik een pagina begonnen, waar ik stap voor stap foto's in plaats met de complete inhoud van Japanse naaiboekjes.
Zo wordt kiezen gemakkelijker.

Reacties

  1. amai zeg uuh ik volg u blog al een HEEEL tijdje dus ik denk dat gij een beetje (een iniminie beetje VERSLAAFD bent) aan japanse patroon boekjtes :D

    groetjes
    en veel geluk met u japanse maaksels
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog nooit zo 'n Japans boekje van vanbinnen gezien. Maar nu zie ik dat daar toch wel héél mooie dingen in staan. Ik durf te betwijfelen dat het kiezen er gemakkelijker op gaat worden ;). Maar handig is het heelzeker wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje verslaafd, Marie. :-)
    Duizend pootjes, je gaat geen zak in een kat meer kopen, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch idee!

    Ik heb dan maar direct het eerste boekje besteld bij Julija. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, merci zeg! Da's een slim idee. En zo tof om naar te kijken. 't Is bijna (ik zeg bijna) alsof je er live door het bladeren bent.

    En ge maakt mij trouwens keijaloers met uw nieuw boekskes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die pagina is een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poeh, wat een verwennerij! Ik heb mijn eerset bestelling vorige week gedaan bij YesAsia. Ben heel benieuwd naar de inhoud van de mijne. Ik zal ze ook bloggen. Ik heb eentje met overlockprojecten gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeuh, Effie! Ik kijk dan zeker op jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar vind je de tijd. Dankjewel, komt zeker van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joepie nu zie ik die boekjes eens vanbinnen, mercikes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het tweede en vierde boekje heb ik en is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk en die boekjes komen op mijn wensenlijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Griet!!!!!!!!! Gij hebt een geweldige keuze gemaakt! Daar zitten prachtige modelletjes tussen!!
    Bedankt om dat zo met ons te delen. Ik zet er enkele van op mijn lijstje! Die met jongenspatroontjes in zijn ook zooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gij zijt geweldig!
    Super gewoon! Ik heb er mij ondertussen ook 2 aangeschaft; Voordat ik een volgend exemplaar beste, kom ik zeker hier eerst eens neuzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wist dat er in één van die boekjes een regenvestje zou staan; maar ik ben nu al op een ander modelletje aan het zwoegen, verdorie...
    Maar toch,een idee waar het boekje met die kindjes op de tafel vandaan komt? Ik heb dat boekje precies nog noot ergens gezien.
    En super hoor, zo'n pagina! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op Amazon.fr Zijn ze in het Frans verkrijgbaar,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil ook wel eens zo'n Sinterklaaszakje krijgen :-)
    Fijn dat je het met ons wil delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai heel tof gezelschap is dat, als je er zo'n geweldig cadeau van krijgt!
    Die pagina is super zeg. Als mijn kleine meid wat groter is, zou ik ook wel wat van die Japanse boekjes willen, als ik zie wat jij daar allemaal uit maakt. En de keuze zal hier al wat gemakkelijker worden, waarvoor dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat gezelschap mag hier ook altijd eens passeren! Jammer dat hier niet zo'n knopje 'vind-ik-leuk' is. Want dit vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fantastisch idee! want voor ons is het niet altijd mogelijk om zoveel foto's per artikel op de site te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh oh waw waw merci merci! maar kiezen gemakkelijker? nu wil ik ze juist allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaloers! Voor mij ook allemaal! Ik heb er enkele en er staan zo een mooie dingen in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof idee, gemakkelijker om te bestellen als je ongeveer weet wat er in staat! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!