spannend!


Zou ik winnen?

Reacties

  1. Ik denk het wel! :-)))))) Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan helpen we toch nog gewoon een handje!
    Ik heb alvast gestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je gaat winnen. Heb ook nog snel even een stem uitgebracht. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ook gestemd! Het ziet er goed uit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook gestemd! Je wint vast, die van jou is verreweg de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gestemd!
    Je bent toch een mooie voorsprong aan het maken!
    Heel mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb nog even gestemd. Je staat toch mooi op kop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. maar natuurlijk gaat gij dat winnen! vergelijk uw rokje met deze van de andere finalisten, en dan is het toch meer dan duidelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gestemd. En echt niet alleen omdat ik volger ben van je blog, maar ook omdat het rokje de mooiste is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. we hebben deze week nog al blogsters van eigen bodem gesteund, dus bij deze doen we dat gewoon nog een keertje he!!! Trouwens, de rest is maar niks... jouwe is veruit de mooiste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Griet,
    gij wint zoieso das echt waar jong !!!
    gij als emma en mona mama !
    en die rokskes die gij maakt zijn gewoon fantastich moek zeggn (zweer het)


    groetjes
    Marie
    ps als ge wint doet ge dan een mini give awayke? : ) :D(grapke ze)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op je gestemd, je staat ver bovenaan. Het gaat je lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had 't rokje al herkend, en heb ook al gestemd :) En zo te zien ben je voorlopig bij de favorieten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog ééntje erbij uit de Kempen!
    prachtig stofke & rokske, & natuurlijk
    t model doet het hem hé!
    groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi rokje, heb gelijk gekeken waar het voor was en mijn stem heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super!
    Marie, die give-away is een goed idee!
    Als prijs als ik win :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb ook net een extra stem geplaatst... 't is 't mooiste rokje dat erbij staat...
    Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jep van hieruit ook een stem!! Wij duimen hier! Zo'n schoon rokske van zo'n creatieve madam dat moet wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat mijn stem nog op tijd was !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heb ook gestemd, heel mooi rokje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgens mij ga je winnen :0)
    Dubbel en dik verdiend, toch nog vlug gestemd en wat aangepord om voorj ou te stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net mn stem voor je uitgebracht! Je score steekt er bovenuit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb ook net gestemd en je staat nog steeds op kop!
    Prachtig rokje trouwens.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb voor je gestemd, groetjes van een nieuwkomer in het bloggen maar geen nieuwe lezer hoor, ik volg je al langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook een oprechte, eerlijke stem van mij! Wat kan je winnen?
    (Ik probeer het straks nog eens...)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb ook gestemd het was echt wel de mooiste en tevens de mooiste foto.
    En dat winnen moet toch geen probleem zijn je hebt iedereen ver achter je gelaten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Natuurlijk! Dat die anderen zelfs durven meedoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, te laat gezien om nog te kunnen stemmen! Maar je hebt dus TERECHT gewonnen: proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @emma en mona mama !
    ale zeg mijn ideetjes komen toch nog goed uit !!
    groetjes
    Marie
    doe zeker de xx
    aan emma en mona !
    srry ik smelt van die snoetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb gisteren meteen gestemd, zo'n prachtjurk ... en was verrast dat Emma en Mona ertussen stond, dus dat moest !!! En nu lees ik hier dat je gewonnen hebt ... Dikke proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En die van jou is duidelijk de mooiste :) Mijn stem heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik was blijkbaar te laat om nog te stemmen, maar volgens mij heb je wel gewonnen! Proficiat!
    (het was dan ook wel veruit het schoonste rokske van de acht)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wou ook nog even stemmen, maar de poll is inderdaad al gesloten. Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat zou in ieder geval terecht zijn. Jouw rokje is het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik had gisteren al voor je gestemd en hoera! Je hebt gewonnen. Superrokje is het ook. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd!!! Het was natuurlijk al te verwachten maar nu is het officieel. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook voor mij was dit rokje de favoriet, dus ik had er al op gestemd - gefeliciteerd met de winst!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. "Zou ik winnen?" Tuurlijk! Op uw één been!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, je bent gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jippie! Goed gedaan, Griet! Laat ons weten welke geschenkjes je kreeg hé! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ja en terecht wat een superrokje en wat een mooie stof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. als 't van mij afhangt wel ja! dat is zo een tof rokje! en een mooie foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Te laat om te stemmen... maar ook niet meer nodig! GEfeliciteeerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. gefeliciteerd, mijn stem had je - al was het alleen maar om de geweldige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wou net stemmen op de mooiste rok van allemaal, maar was al te laat. Maar 'k heb net gezien dat het niet meer nodig was. Gewonnen en een superverdiende eerste plaats. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Toen ik wou gaan stemmen, was ik blijkbaar al te laat. Hele dikke proficiat! Het is een geweldig rokje. Dat doet me er aan denken dat ik dringend zo'n mooi onderrokje moet maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!