bedankt juf!

Wat geef je cadeau aan de juffen. Ik wou natuurlijk zelf iets maken.
Een rokje maakte ik vorig jaar al. En het is dezelfde juf.
Een handtas vind ik nogal persoonlijk. Kwestie van kleurtjes en zo.
En toen kwam Vink met dit geweldig idee.
Ik stikte lichtblauwe lijntjes op een lapje witte stof. Telkens een cm tussen laten.
Links kwam een dwarse rode lijn.
Dan gebruikte ik deze handleiding van Miss Stik om ritszakjes te maken.


Zoals je kan zien maakte ik er eentje met grijze lijntjes. Zoals in een kladschrift. :-)



De juffen krijgen ook nog een draagtas uit tafelzeil. Ik heb er zelf eentje en gebruik die heel vaak. Om te gaan zwemmen, te gaan shoppen, te gaan logeren, naar het strand te gaan. En steeds gemakkelijk afwasbaar.


Reacties

  1. Ik zag het ook al bij Vink, echt een schitterend idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen mijn laatste schooldag in de basisschool !
    :( snik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vinkritstasjes zijn echt super! Maar dei draagtas vind ik helemaal top, dat stofje is zo tof! Kan je van die draagtas niet eens een tutorialeke schrijven, of met enkel de afmetingen en benodigde stukken stof ben ik ook al veel, please;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, super zeg! Bedankt op voorhand;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee! Die draagtas is super, geweldig mooi tafelzeil ook, zo ben ik er nog geen tegengekomen. Ik kijk al uit naar de tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke etuis! Die zou ik wel willen hoor als juf :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo chique!! Ik vroeg mij al af waar je dat stofje vond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Wat een originele cadeautjes voor de juffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend originele leuke en mooie cadeautjes voor de juf!! Schitterend die lijntjes van een schriftje, zo leuk gevonden, zeg!

    Groejtes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag die foto en dacht: "dat is nog eens toepasselijke stof", blijkt dat je ze nog zelf hebt gefabriceerd ook! Plezant, en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben helemaal weg van de pennezakjes! Schitterend idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super.
    was ik maar de juf....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb dat ook gemaakt voor de juf. ik maakte er met schoonschrift-lijntjes ;-).... op de tafelzeiltassen ben ik echt jaloers. die vind ik keisuperschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb duidelijk het verkeerde beroep gekozen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. maak je er zo eentje voor alle juffen? of hebben emma en mona elk een andere juf? jeetje, heb precies ook het verkeerde beroep gekozen...
    Die draagtas is geweldig, je blijft maar bezig he. Wat gaat dat geven bij 2 lange maanden vakantie.......? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Emma en Mona hebben twee halftijdse juffen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!