Bandwerk

UWYH

Of use what you have


Ik dook eens in mijn stoffenkast en haalde er enkel lapjes uit om snelle rokjes van te maken.

De anderen zag u al en zal u snel zien.
De 1septemberrokjes maakte ik uit tafellopers van Casa. Dat ze daar schoon gerief hebben, zag ik hier.

Deze robotstof lag al een hele poos klaar en werden uiteindelijk twee zwierrokjes. Ik maakte geen volledige cirkel, maar rokjes volgens dit patroon.
De boordstof kocht ik bij bambiblauw. En het is goede!







En raar, oh raar, ik kleed de meisjes meer en meer gelijk.
En ik heb geen verklaring over dit fenomeen.

Reacties

  1. Man, man, man!!! Ik ben stilaan stikjaloers op de kleerkast van uw meiden jong ;-) Wat een prachtstukken toch, telkens weer!!! Dikke pluim voor die creatieve mama hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hadden deze keer veel bekijks op straat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe heerlijk, die circusfoto's! (en kleertjes...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal wel zijn! Zo mooi, dat valt op hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig en wat een leuke foto's. Ik ben ook absoluut verliefd op dat stofje! groetjes Eva-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig, en die kleurtjes, schitterend gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat stofje blijf ik prachtig vinden... Heel knap gemaakt met die biais en dat taillebandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahneen, ik vond dat stofje maar niks... tot ik deze rokjes zag. Geweldig, alweer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die boordstof is zalig he! Ik heb die ook al gebruikt voor een rokje voor mezelf (heel makkelijk, want net breed genoeg dus geen zijnaad nodig!) en dat zit echt supergoed :-). Die rakettenstof ben ik nog steeds zwaar verliefd op, heb hier een metertje liggen maar durf er niet in knippen. Overlaatst zag mijn buurman (met 4 jarige dochter) ze en hij was ook direct verkocht. Hij ging eens nadenken over een projectje, ik zal uw foto's hier eens doorsturen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke circusfoto's. Hou je er ook zo van als het net een beetje knullig is? Mooi rokjes en een prachtig boordstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. (ik zie trouwens dat ge robotstof ipv raketstof geschreven hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en ze zien er weer picobello uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie rokjes!!!! Ha ha, heel herkenbaar, je dochters hetzelfde kleden. Ik verafschuwde dat altijd, maar mijn dames willen niets liever dan HETZELFDE aan. En tja, als ze daar nou happy van worden......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. UWYH, daarmee ben ik ook begonnen, 't was nodig, geen nieuwe stofjes meer kopen dit jaar - ik ben eens benieuwd of dat lukt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SUPER! De dochters zien er prachtig uit (en hier gebeurt dat ook soms, dat ik ze hetzelfde kleed, maar de oudste vindt dat niet altijd even leuk;))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die laatste foto ... super gewoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergebruik van een superstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook nog altijd verliefd op dat stofke. Er ligt hier nog een 'lapje om niet in te knippen' in de kast. Toffe rokjes en een leuk idee om aan het circus foto's te gaan nemen! 'k Heb mij ook meteen van die boordstof besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey, die hoed wil ik ook wedl eens lenen, kan dat? BP

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die locatie is zalig! Al dat rood past mooi bij de meisjes hun outfit.
    Je bent echt wel druk bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's! Ze passen helemaal bij den decor...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerds toch :-)
    En ik kleed ze juist steeds vaker heel verschillend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk! Ik begin deze week met een naaiworkshop, ik ga hier zeker wat inspiratie (en vooral raad) komen halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk… En die meisjes kunnen poseren, amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oelala! En met die botjes, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Amai zo mooi alweer! En ik vind die boordstof heel mooi erbij, nu nog eerst daarmee leren werken.
    Ik vind het leuk hoe jij je meisje bijna-hetzelfde-maar-dan-toch-niet-helemaal kleedt, echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt voor je leuke reactie!
    Wat een gave dingen maak je & wat fijn 2 van die modellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!