vertelt u later meer...



Het heeft iets met een twee en een zes en een één te maken.

Reacties

  1. Euhm... 2 meiden die 6 worden en daarvoor 1 groot feest geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Piepow: Ik vermoedde ook zo iets! Ben alleszins benieuwd, want het ziet er heel schoon uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, en wat we zien ziet er al heel mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je recycleerde mijn dekbed! ;)
    Hiep, hiep voor de meisjes en voor jou, schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't ziet er alvast fantastisch uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oontje, gelukkig heb ik geen schaar in jouw dekbed gezet! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stofjes ken ik van ergens! Die hebben toch wel een hele reis afgelegd om tot bij Emma en Mona te geraken. :) Geef er een lap op zou ik zo zeggen. Ik wens jullie vanuit Seoul een spetterend feest toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt allemaal erg mysterieus. Zeker als je bij een snelle blik op de foto's denkt (zoals ik dus) dat er op de onderste foto schelletjes hespenworst staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er al veelbelovend uit. Geniet van het feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't Zal weer allemaal piccobello zijn! Ben benieuwd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier!!! Proficiat aan de meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er alvast veelbelovend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gaat iets heel moois en vrolijks worden, dat kun je nu al zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er al zeker niet slecht uit!! Benieuwd naar meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat houdt de spanning erin! Ziet er alvast veelbelovend uit. Hier ook feestvoorbereidingen. Alvast proficiat voor de dametjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. amai, dat ziet er weer iets uit om ook te willen maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!