Op zwier

en neem dat zwieren maar letterlijk!



Wij hadden afspraak met andere tweelingmeisjes.



Die durven ook alles en zijn ideale maatjes in "gevaarlijke" zwiermolens.



Bang? Wij? Neen! We zijn wel 12 keer na elkaar geweest!



Er zijn er ook met een heel klein hartje...



We zagen ook wat jeugd op een hek hangen. We namen dan maar een foto van een mooi huisje.



Mama juf mocht gratis binnen.
Om boten te zeulen, zeker!



We hebben een heel fijne dag gehad! Beestjes, molens, lekker weer, weinig volk...en goed gezelschap :-)

Reacties

  1. ik ben altijd een beetje ontroerd als ik tweelingmeisjes zie aangezien ik zelf ook van een tweeling ben en de band met mijn zus is dan ook heel speciaal maar dat zullen jou dochters ook zeker wel hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebben ze inderdaad! Ze maken zelden ruzie en nemen het altijd voor mekaar op. Ik smelt als ik dat zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh een SCHITTERENDE dag was het Griet, ik geniet er nog van. Leuk neergeschreven ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag er een leuke dag uit! Kinderen kunnen daar zo van genieten en volwassenen ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah Boudewijnpark!!! Mijn gastjes zijn daar momenteel ook nog steeds dol op! en wij ook, want het loopt daar nooit echt over van het volk! en zag er bij jullie alvast superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb diezelfde boot ook eens helemaal naar boven gesleurd (en het is hoog hé) toen mijn klein madam bovenaan besliste dat ze er niet in wou ; bootje alleen naar benden en wij dan maar terug te voet. Verder wel een leuke dag gehad ! groetjes, Michèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik opmerk: foto's à la 'Man bijt hond' een dag van een BV? BP

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er een hele fijne dag uit! (En mama juf heeft een hele mooie sjakos - voor zover ik dat goed kan zien op de bootjesfoto)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ligt hier bijna letterlijk in mn achtertuin!
    En uit ervaring, veel leuker om te bezoeken, dan om er te werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tof park, vond ik als ik klein was! zeker een goede combinatie van dieren en speelattracties! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig! en toffe foto's! Dat heeft weeral deugd gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met Merel en Linde!
    Die hebben nog bij mij in het kleuterschooltje gezeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!