"Decoratiestoffen"


Ik zou ze laten liggen hebben, vroeger, deze "decoratiestoffen".
Maar toen ik in januari naar Playtime Paris mocht, 
zag ik daar voor de winter die er nu aankomt heel wat van deze stoffen.
Zelfs schoenen met hetzelfde bloemenweefsel.

Zo ver zal ik niet meedoen met de mode.
Maar een rokje kon toch echt wel!


Plooitjes voor en achter. Sober.



 Ik heb in Emma's kast heel wat kleren gezien die prima zullen passen op dit rokje.
Door de drukke print passen heel wat kleuren. 
In de zijnaad zit een rits. Een gewone, want in deze stugge stof kon ik geen blinde rits verwerken.


De stof vond ik in de kringwinkel en ze is bedoeld om zetels mee te overtrekken.
Ik keerde ze om en gebruikte de foute kant omdat die kleuren me beter aanstonden. 



Reacties

  1. Erg mooi rokje, leuk dat die stofjes weer in komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad behoorlijk hip uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi rokje. Ben wel benieuwd naar de 'juiste' kant van de stof! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stofje en mooi modelletje rokje!! Het vestje past er perfect bij.

    Het setje staat haar bééldig!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik maakte ooit een Knippirokje uit die stijve Ikea-stof, ik denk dat dat model prima geschikt is voor dit soort stof. Ik ga het nog eens van onder het stof halen! Ik denk dat het jouw dames ook wel zou staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap!
    Leuk detail ook het stiksel aan de zoom. :-)
    Lang leve je nieuwe machine!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Sinds wanneer is decoratie (zetelstof) nu ook geschikt om kledij te maken??
    Geen keuze genoeg in de 'echte' textielstoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! Je zou er zin van krijgen in dat najaar, maar laat d zomer toch nog maar even duren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, ook straks voor in het najaar!
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! En het model past ook zo mooi bij een wat groter meisje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!