Het flapjesexperiment

Herbronnen ging ik doen.
Opruimen in mijn kast en in mijn hoofd.
Wat ik in mijn kast vond, kan ik met jullie delen.
Ik vond er heel wat projecten die eens begonnen waren en dan niet-af in de kast gestapeld werden.
Deze trui kwam ik tegen.

Na ergens inspiratie opgedaan te hebben, verknipte en herwerkte ik een patroon van een trui.
Ik kan al niet meer zeggen waar ik van vertrok.
Ik tekende extra boorden om een enveloppe-hals te maken. Een extra grote.



Sommige stukken die al zo lang in de kast liggen, blijken na maanden nog te passen. 
Andere niet, maar dat is dan weer een volgend verhaaltje.



Als de trui een poosje aan is, flapt het kraagje om.
Daar kan ik nu eens van genieten, zie. Dat het mij toch aanstaat, dat miskende project.


Reacties

  1. Miskend, maar toch echt wel doe moeite. Mooi!
    Enne, blij dat jullie terug zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schoon dat envelopke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Mijn dochters vinden enveloppehalsen handig om aan en uit te trekken, dus daar waag ik me zeker ook eens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! en wat een mooie diepe kleur blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi die enveloppehals! dat heb ik nog niet gezien! heel mooi! en dat blauw staat haar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, zou zoiets voor een jongen ook kunnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleurtje ! Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er weer, GOED! Ik miste je naaisels en postjes toch wel hoor.
    De enveloppe, wat mij betreft zeker in zijn omgeplooide vorm, zijn heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schoon! toffe olifanten! zouden hier ook een succes zijn denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! Mooi die hals, en toffe stof!! Heeft ze de ruimte van de envelop echt nodig? Kan je anders de 2 boorden bij de overlapping niet vastzetten, of zou dat niet helpen tegen omklappen? Vind hem geweldig in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie hals! :) Onthouden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat deze hals iets voor meisjes is. Het omflappen vind ik helemaal niet zo erg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, die hals! En wat staat jouw dochter prachtig met die kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!