blije meisjes met namaakpels

Namaakpels.
Ik ben daar zo dol op. 
Dat voelt zo zacht als een lief konijntje.
Maar geen enkel dier hoefde er voor te sterven.
Ik had een lapje over, een restje van een ander project.
Het kreeg een bestemming nadat ik ging winkelen met de meiden.

Mona werd op slag verliefd op een wellicht echt pelsen tasje voor kinderen.
De prijs viel me tegen en het idee om waarschijnlijk echt dier te kopen ook.

Het idee was echter erg simpel na te maken.
Ik knipte de uiteinden van een oude riem en verwekte die tussen twee lappen pels en twee lappen voering.
Op een half uur was ik klaar en had ik één blij meisje.







Eén blije dochter en één met een pruillip.
Vandaar dat ik een half uur later deze kon presenteren.




Reacties

  1. Super !
    Mijn kleindochter is ook gek op (nep) pels.
    EN het is trendy.
    Ik heb - helaas- geen restje meer liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Ben net lekker bezig met een koeielap.
    Wist niet dat ik trendy was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Like de tasjes, like de jurkjes, like de meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Dat kleedje met ruiten vind ik ook super. Ook zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hebben ze een aaibare tas.Heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof , heb hier ook een restje ..hoe lang zijn ishet hengsel?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, iets voor de komende winter.
    Prachtige tasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi ! en waar kan je dergelijke stof vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi ! Ik zou wel een dochter van je willen zijn. *knipoogt* Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  10. denk dat ik je weer zal na-apen :-) Voor de kleindochters, de buurmeisjes, enz... gegarandeerd weer veel zonnige gezichtjes! Ook de jurkjes zijn weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die hebben nogal een chance met zo'n mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, hetzelfde en toch anders.
    Gelukkig dat hun mama dat kan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!