DIY Fashion fair, win je ticket!





Hoe leuk is dat zeg.

La maison victor, het leuke nieuwe naaimagazine organiseert een beurs met workshops,
lezingen, tips en een markt met de leukste winkeltjes.

Echt iets voor mij!
En misschien ook voor jou?

Ik kreeg een toffe mail.
Ik mag zelf gaan en twee van mijn bloglezers meenemen.
Met mij afspreken mag, maar moet niet :-)


Wil je graag gaan naar de DIY fashion fair?

Laat hieronder snel een berichtjes achter.

Op vrijdag 29 augustus maak ik de winnaars bekend.

Reacties

  1. JA! Alle als gij dat ziet zitten om met een walvis op het droge gezien te worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai dit is iets wat ik wel heel graag zou doen! En wel degelijk met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik wil daarbij zijn! En afspreken met jou natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Momenteel helemaal in een DIY-rush voor de renovatie van m'n klein meisje haar kamer dus ja: alle inspiratie & DIY happiness is meer dan welkom! Met extra tips van… jou! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou heeeel graag gaan en tuurlijk wel met jou ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou ik geweldig vinden!!!!!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof seg, en ook nog eens in de buurt. Ik ga graag met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil heel graag gaan en zeker even afspreken... ik denk dat ik nog veel van jou kan leren bij mijn eventuele aankopen :)
    Je gaat daar toch niet echt anoniem kunnen rondlopen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die tickets zouden een leuke opkikker zijn op 29/08, de dag van mijn herexamen!
    Ik ben een beginnende naaister en zou daar dus veel leren en van opsteken!
    Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik wil heel graag gaan en dan neem ik liefst ook nog een naaigraag blogbeest mee. Hopelijk kan ik in Hasselt wel een babbeltje met jou doen, want dat is me op de blogameetup niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zou wel heel gaaf zijn, heb net gisteren de La Maison Victor van afgelopen zomer ontvangen zodat ik de Ally jumpsuit kan gaan maken.... en .... en ... keileuk!
    En samen afspreken? Gezellig hoor! Mijnerzijds nog meer inspiratie opdoen! Ik waag graag een kans op 1 van de 2 kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat ook volledig zitten! Ik doe mee :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil! Naar de beurs en met jou afspreken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk ! en voor een keertje eens dichtbij ! En dan ook nog eens de kans je in real live te zien ! Zoveel vliegen in één klap !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tuurlijk! Ik zie dat volledig zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar wil ik graag bij zijn. Dus ik waag mijn kans. Ik hoop jullie ook allemaal te ontmoeten daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijkt me heerlijk....zowel de beurs als jou nog eens zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wie zou zoiets niet zien zitten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zou ik leuk vinden als ontspanning tijdens de drukke maand september!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik de give-aways van de laatste dagen bekijk zal half blogland daar aanwezig zijn ;)
    Maar ja, wie wil daar nu niet graag naartoe!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 'k Ga zeker gaan. Een ticket winnen zou een leuk verjaardagscadeau zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ik wil heel graag gaan en het is eens dichtbij huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. daar wil ik heel graag naartoe! mijn mama en ik hadden het al op onze kalender genoteerd, maar met een gratis ticket wordt dat dubbel zoveel genieten!
    (madebyelke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit zou een geweldig verjaardagscadeau zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lijkt mij zeer leuk! En uiteraard wil ik afspreken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh het lijkt me geweldig met jou op date te haan en natuurlijk om naar die beurs te gaan.
    :-)
    Ik zal dan mijn hoogste hakken aandoen want ik ben maar een kleintje en jij naar het schijnt een grote *knipoog*

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een data met Emma en Mona! Dat zie ik helemaal zitten...hopelijk is de beurs wel niet aan de andere kant van het land, maar ik wil wel gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een date met jou dat lijkt me hartstikke leuk ! Al moet ik wel drie uur in de auto zitten maar dat heb ik er voor over !
    liefs anoeska (pinkbubbles.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat hoef je toch niet te vragen!!?? NATUUUUURLIJK! me happy....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh ja, dat zie ik zeker zitten :-) een dagje vol inspiratie, als beginnende naaister een must he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hier wil ik wel heel erg graag voor naar Belgie afreizen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ga zeker. Maar gratis kunnen gaan zou natuurlijk nog beter zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het weekend staat geblokkeerd in mijn agenda !!
    Met een gratis kaart zou ik zelfs 2 dagen kunnen gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh, leuk! Ik wil graag meegaan, om te snuisteren en bij te leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Awel, als jij het ziet zitten om voor een dagje Tante Griet te zijn voor mijn kleine Basje, wil ik me met veel plezier opofferen om samen met jou te gaan. ;-) En stiekem wil ik dat hier dus echt graag winnen! Pick me, pick me!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohja, dit zou ik heel graag doen! Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Maar al te graag wil ik met jou naar DIY Fashion Fair !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Yes! En ik ga zelfs met de fiets dus meer centjes in de pocket voor stofjes;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel erg graag! Dat zou een eer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Graag, graag, graag! En Pepijn wil ook graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil die tickets wel winnen. Zeker als ik daarbij een tettertje met jou bijkrijg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohh dat is gaaf, ik wil de tickets ook graag winnen en zeker een keer met u spreken. Dat zou ontzettend tof zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik waagde mijn kans al bij andere blogsters, maar hier doe ik ook wel graag mee. Afspreken lijkt me wel eens leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh ja, ik wil graag gaan! Lijkt me geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Owh jaah dat zou super zijn, eens er uit en mooi excuus, dus bij deze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Samen met mede blogger Jos zou ik graag afreizen naar Hasselt om onze belgische mede creativelingen te ontmoeten en te proeven van de sfeer daar.... Gevoed door jullie mooie blog verhalen! En natuurlijk jou daar te mogen ontmoeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Absoluut! Heel graag! Zeer zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Bijleren kan ik nog veel. Dus bij Victorreke zeker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oeoe... Ik wil graag met jou een keertje afspreken

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ga ook! En ik waag mijn kans om gratis binnen te mogen ;) en misschien kunnen we wel carpoolen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Count me in! Zou een super afsluiting zijn van mijn bevallingsverlof.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Dit zou ik HEEL graag willen doen ! :D
    Dus ja, ik zou graag met jou willen gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik wil ook heel graag met je mee om leuke ideetjes op te doen, te snuisteren tussen stofjes, fournituren,....

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ga hoe dan ook, dus gratis tickets zijn altijd fijn om te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil zeker met jou afspreken! Graag zelfs!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lijkt me tof! Als ik win dan ga ik mijn schrik om te reizen met de trein van het ene deel van het land naar het andere overwinnen.
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Een dagje me-time... omring door de allermooiste stofjes en massa's inspiratie... ja, da's wel iets waar ik zou willen bij zijn! Dus ik zet mijn naam graag mee op de lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuk idee!
    Ik ben spiksplinternieuw in naaiblogland en een dubbel initiatief als dit (de fair én jouw wedstrijd) kan me dus echt wel bekoren!
    (www.snit-en-naad.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik wil heeeeel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. yes please!!!! pretty pretty pleasssssssssssse?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gaan, gaan?? Uiteraard wil ik gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. stofjes, mooie creaties, leuk gezelschap...wat wil een vrouw als ik nog meer?
    ik ga sowieso...winnen zou nog fijner zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Jaaaaa, ik doe heel graag mee! Woon er vlakbij :) (eindelijk eens iets vlakbij ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  64. hallo, zou graag naar de lezing willen om naaikamertje in te richten, over een paar maanden gaan wij verhuizen en dan heb ik mijn eigen kamertje! Ben nu 2 jaar bezig met kleding maken en vind het nog steeds superleuk, dus ik zou heel graag mee willen. marion

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ooh leuk, ik zou er graag naar toe willen gaan!
    Dus: natuuuurlijk doe ik mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wauw, dat ziet er geweldig leuk uit, ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oh maar dat zou ik heel fijn vinden...dus ja ik wil gaan en met jou verder afspreken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Daar wil ik ook wel graag bij zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik wil graag gaan! De me-time is eindelijk in zicht, dochter naar school, tweeling naar de crèche, nu nog op zoek naar leuke projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wij gaan zeker! Een ticket is altijd welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Oh en ik breng ook nog mijn vriendinneke mee, als ik zou winnen
    Yoo-Mee

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Dat lijkt me super! Ik wil heel graag gaan want ik ben een beetje aan het vastroesten aan mijn standaardpatronen! Kan wel wat extra inspiratie gebruiken! En eindelijk iets in de buurt! Jeuj!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Het stond al met stip in mn agenda, maar een kansje wagen voor een inkom/meet&greet ticket laat ik natuurlijk niet liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik wil graag mijn kansje wagen voor de tickets van de DIY Fashion Fair

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Nog net op tijd, yay! Ik wil heeeeel graag gaan en een gratis ticket zou helemaal te gek zijn! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Was er al een winnaar bekend of heb ik dat gemist?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!