schoolmeisjesstijl

Ik koop niet zo vaak stof omdat ik graag eerst de berg eens wil opwerken.
Toen ik laatst in de kringwinkel langskwam, vond ik deze lap ruitjes en maakte  een uitzondering.
Ik knipte een jurkje met minikraagje en aangeknipte mouwtjes.








Een schattig jurkje met een Tiny-gehalte vraagt om een klassiek schoentje, dacht ik.
Met kousen en lakschoentjes zag Mona er uit als een braaf schoolmeisje.


Er zit wel wat meer pit in Mona.
De lakschoentjes wil ze voor haar brave dagen.




Voor elke dag kiest ze sneakers.

En als ze die aantrekt, 
gebeurt dit:






Deugniet-ogen met de bijpassende streken.
Halleluja.



Ruitjesstof kringwinkel


Reacties

  1. Heel mooi kleedje en een zalige snoet op die laatste foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zalig om te zien hoe ze losgeht in de sneakers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jurkje... Hier heb ik ook een 'sneaker' dochter, zonder rokjes weliswaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou het meest van de deugnietenversie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij deze is mijn vraag van gisteren beantwoord :-)
    Wat sneakers al niet met een mens kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi ! Wat een metamorfose ! Ze heeft gelijk van nog niet in de rol van schoolmeisje te kruipen. Dat ze eerst nog een beetje speelt op haar sneakers deze vakantie ! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schoon Tiny-gehalte! Daar zou die van mij ook 5 min. schattig in zijn. Want langer zou ze die mooie schoentje niet aanhouden. Zo blij dat er veel pit in die meiden zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe foto's van je mooie dochter in haar leuk kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit jurkje. Die schoentjes. Perfection :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo tof! De twee looks zijn beide geweldig.
    Het sneakergedeelte gaat haar precies beter af. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat een zoet jurkje. En toch ook weer pittig, zo te zien. Mooi, ik vind dat ruitje erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind ze ook veel cooler in dat jurkje met haar sneakers aan ... stoere griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk kleedje - en geweldige foto's van je deugniet-Mona :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch, zo 'n meisje met pit! Love de sneaker-foto's!!!
    Ik denk (hoop...) dat ik er zo ook eentje heb (6 maanden nu) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat staat dit jurkje haar leuk! En van een kringloopstofje, helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooohhhh, ik hou zo van eenvoud en klasse.
    Prachtig kleedje. Zou het soms mogelijk zijn om eens een werkbeschrijving te geven hoe je zo'n aangeknipt mouwke moet bijtekenen a.u.b. ? Uw uitleg versta ik altijd zo goed -))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk eens op de pagina LEREN NAAIEN hierboven! Speciaal voor jou!

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!