designerstof in gewone kleren voor elke dag


Zoals verwacht moest je snel zijn om de stoffen van Rita te kunnen kopen.
Hoe mooier de stof, hoe sneller verkocht.


Ik gebruikte een klein stukje van deze vogeltjes om een voorpand van haar nieuwe trui te maken.
Er zit nog een laag sweaterstof onder.
De raglanmouwen knipte ik net wat anders. 



Het rokje is gemaakt uit een stevigere stof met een glans in.
Emma had dat rokje uit de collectie van Rita en droeg dat vaak.
Het werd echt te kort maar nu vervangen. Hoera!



Mona kreeg hetzelfde model trui als die van Emma, maar dan afgewerkt met een col.

Vergeef haar de sippe oogjes. Ze herstelt nog.


Voor Mona combineerde ik effen petrol-kleurige tricot met de structuurstof van Rita.







Stoffen Rita Co Rita
patroon trui zelf getekend


Reacties

  1. Die stof met die vogeltjes ! I'm in LOVE ! Zooooo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die stoffen lagen er al niet meer op zondag! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die stoffen lager er zelfs al niet meer op vrijdag :D

      Verwijderen
    2. Ik ging net hetzelfde schrijven! Misschien gelukkig maar, of ik was met nog meer buitengegaan :) Maar je verwerkte ze wel heel tof!

      Verwijderen
  3. Wat ben je toch een tovenares met de stofjes... Ik word iedere keer weer geïnspireerd door jullie drieën!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een tovenares met de stofjes... Ik word iedere keer weer geïnspireerd door jullie drieën!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die stofjes zijn echt zo mooi hé! Vooral de combinatie van de vogeltjes met het rokje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de vogeltjes waren er ook niet meer, de blauwe blommen gelukkig wel
    Heb er geen tricot gevonden, had je die ook van daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Griet, die outfit van Emma... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vogeltjes..... Wauw! De petrolkleurige is ook erg leuk door de structuur.
    En wat een tof idee van die 'andere' raglanmouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Die vogeltjes, echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken Rita niet maar wat een prachtige stofjes en fijn dat mona weer opgeknapt is

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!