Lange Olga


Ik vind dat tof als jullie ons taggen op instagram als jullie onze patronen gebruiken.
Ik zie heel vaak zeer mooie dingen verschijnen.
Zo zag ik vorige week een lange versie van de Olga verschijnen.
Zonder elastiek, verlengd met 20 cm en omzomen.
Prima slaapgerief.
Al ligt die grens tussen slaap of goed voor overdag steeds dichter bij elkaar.


Ik zoom tricot steeds vaker om met een siersteek.
Die houden beter in de was.


De stof is een tricot van Fabrik Unik.
De kleur staat Emma goed, al kan dat niemand schelen 's nachts.
Er staan zwanen op en grafische diamanten. 
Ze is fan.

Reacties

  1. Zulk slaapgerief is te mooi voor alleen 's nachts. Gewoon de hele dag aanhouden.
    Prachtig!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer superknap!! Hier ook al een Olga vanonder de naaimachine gerold in een stofje van Fabrik Unik 😀. Zo gaan er nog veel volgen!!!
    Nogs dikke dankjewel voor het superknappe patroon 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie. Dat vraagt om een slaapfeestje zodat nog meer mensen die kunnen bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, dat klopt, die grens wordt steeds vager! Ik vind in ieder geval deze jurk voor Emma super voor overdag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!