Een streepje geel of alweer een mouw met een rok.

Er komt een nieuw seizoen aan. En als ik het goed heb, dan komt er dus ook een nieuwe collectie van See you at six. Te snel! Ik ben nog niet klaar met het opwerken van mijn voorraad van de vorige collectie. Ik kan er maar beter werk van maken.
Dus verknipte ik mijn meter gele french terry tot nog een jurk.
Emma staat gewoon erg leuk met dit model.
Mouwen met rokjes.


Als basis gebruikte ik de Solange uit La maison victor, 
maar de hals is minder diep uitgesneden, de mouwen wat verlengd en aangevuld met een gerimpelde strook. 
Er komen meer en meer effen kledingstukken in de kasten van de meisjes. 
Er hoeft niet overal een tekeningetje op.
De minimalist in mij slaakt een opgeluchte zucht.


Patroon aangepaste Solange uit La Maison victor
stof See you at six, zomer 2018

Reacties

  1. Ze straalt hierin! Ik ben trouwens nog niet klaar met een paar collecties geleden 😉 en al zeker niet met de vorige 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Mouwen met rokjes' wat mooi gezegd!

    En wat een heerlijk jurkje; eenvoudig maar alles behalve saai. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!