Yellow is my happy color

Mona's sponsen trui zagen jullie al.
Voor Emma knipte ik een fel gele.
Kleur kan je helemaal vrolijk maken.
Dat heb ik met geel en blauw.
Op verzoek van Emma maakte ik een regenboog patch voor haar.
"Punch needle addiction in da house"

Ik verstevigde het werkje met meerdere lagen vlieseline.
Vraag me niet naar het nummertje. Ik weet dat niet.
Ik kleef meerdere lagen tot ik tevreden ben over de dikte.
Ook aan de binnenkant van de trui streek ik een laagje. 
Ik spelde de regenboog op zijn plaats en stikte met een brede zigzag de boel vast.
Project regenboog of iets anders met basis vormen lukt zo wel aardig.
Ik zag me nog geen beginnen aan het fragiele lijfje van een flamingo.


Ik gebruikte ook hier het patroon All weather sweater van Eva Maria.
De spons kocht ik bij Fabrik Unik.
De punch naald kocht ik op Bol.com.
Het borduurgaren ook bij Bol en een deel van Action.
Ik werkte deze regenboog uit op een stuk gordijnstof. 

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!