Teddy, de trui

Velen worden gewoon al blij van het naaien, anderen voelen het nog meer kriebelen en willen ontwerpen. Dat deed Sofie van Wensje. Ze tekende een zalig nieuw patroon dat de naam Teddy kreeg.
Een trui, maar ook een jurk of een speelpak.
Ga maar even kijken op haar nieuwe website WISJ.
Ik maakte intussen drie exemplaren voor Emma en Mona.
Voor deze versie gebruikte ik twee kleuren. Ik combineerde een see you at six French terry met de knalgele tricot van Stoff & Stil, beiden eerder te zien op deze blog.

De mouwen van de trui knip je in één stuk. De naad zit op de schouder en bovenkant van de arm.
Ik kreeg deze trui uit een meter stof.
Van de laatste lap van mijn gele, maakte ik dit rokje.

Het rokje is patroonloos. Ik naaide wat plooien en bevestigde een elastiek bovenaan.
Het patroon van de trui kan je HIER vinden.

Stoffen

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!