Ik kan niet stoppen!



En ik toon niet alles wat ik maak.
Maar voor de kindjes lijkt elke dag Sinterklaas.
Deze ochtend vonden ze in de zetel een nieuw rokje, een pennenzak (nog geen foto), een rokje voor de poppen en een pittenkussentje.
Mona wou graag haar apenrokje aan en ik vind haar er heel mooi mee!

Deze jurk heeft een naam. De teapartydress van Oliver+s
Het patroon is Amerikaans en daar had ik geen rekening mee gehouden. De maten vallen heel ruim en dus is de jurk nog veel te groot en vooral te ruim. Maar kinderen groeien snel, hé.

Ik zag dit jurkje in een cataloog van BLUE BAY. Heel mooi, maar aan de dure kant.


Ik maakte er dit van:

Reacties

  1. maar Griet toch, haha je slaapt om de duur niet meer zeker? Supermooi dat eerste rokje, de rest natuurlijk ook maar die had ik al gezien hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij blijft me echt verbazen. Fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig, zo een handige mama! Uw versie van dat dure kleedje vind ik trouwens nog mooier dan het origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, dat apenrokje is geweldig! Hebt ge daar een patroon van? 't Zou echt iets voor m'n nichtjes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sese,
    Op deze link http://crafterhours.blogspot.com/2009/11/milkmaid-skirt-tutorial.html kan je een gelijkaardig rokje vinden. Ik heb dat goed gelezen en dan zelf een patroon getekend zonder de fronsjes vooraan. Ze had het vandaag aan met broekkousjes en het was heel mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige uitvoering van de Oliver+s birthday party dress!
    Maar ook die appeltjesjurk is geweldig...zomaar uit het hoofd gemaakt? Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht... echt kei-mooi allemaal!
    Die meiden van jou boffen maar!
    Groetjes Cindy
    www.uttemetut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow!! je gaat hard zeg, ik moet hier DRINGEND een versnelling hoger schakelen, ik begin vanavond. Ik wil ook een zomercollectie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!