patroontekenen

Tussen het verzorgen van hoestertje Mona en vijfdekinderziektelijdertje Emma door, vond ik tijd om patronen te tekenen en te knippen.


Toen ik even aan de telefoon was, hebben de meisjes mijn werk afgemaakt.
Het blad was helemaal verknipt op de zelfgetekende lijntjes.
Ik heb ze dan maar schaar, papier en potlood gegeven en ze hebben mee met mama patroontjes getekend.
Goed nieuws trouwens! De nieuwe beste vriend is toegekomen vandaag.


Mama liet zich een welgemeende "yes" ontvallen en toen ik met veel plezier het pakje openmaakte, stond mijn "personeel" enthousiast springend naast mij ook "YES, YES" te roepen.
Ze denken al aan de jurkjes, rokjes, broeken, pittenkussentjes, knuffels, prinsessenkleedjes, ...

Reacties

  1. Joepie!! Ooooooh, ge gaat er zooooo content van zijn, echt waar! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EINDELIJK!!! Geniet ervan!! Wanneer geef je een feestje? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een naaimachineborrel? Leuk! Woensdag! Kom maar af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai. Dat duurde wel erg lang hé.

    En zo de mama, zo de dochters blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel plezier ermee!
    eerst dacht dat de meisjes je duurzame werk hadden verknipt, of toch?
    jeetje...
    groetje, jill

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gelukkig niets moeten herdoen. Maar inderdaad zo moeder zo dochter. Emma begint al lintjes en strikjes bij haar kleertjes te houden en zegt dan met een air "dat past wel mooi, hoor".
    @Ilse, mail je eens om af te spreken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dezelfde machine als hier!
    Veel plezier er mee!

    En supermooi kleedje dat je maakte!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!