Tada



Weken heb ik gewacht op een nieuwe naaimachine.
Veel tijd gehad om patronen te tekenen en om wakker te liggen van toekomstige naaiprojecten.
En toen ze deze ochtend geleverd werd, had ik geen tijd meer om ze uit te pakken.
Toen de kindjes in bed lagen ben ik eraan begonnen.
Ik heb maar meteen een jurk gemaakt. Met knoopsgaten die mijn machine helemaal alleen kan maken. Ik zat hier gewoon te gillen van plezier. :-)

Het idee haalde ik bij meisjesmama.
Dat jurkje is nog omkeerbaar ook. Bij mij dus ook, maar door de knoopjes zullen ze het niet groen dragen.
Vanaf nu ben ik elke avond bezet!


Dit is het eerste dat ik maakte om mijn nieuwe machine te leren kennen. Een simpel rokje.

Reacties

  1. Schoon! Deze staat ook op mijn lijstje...ik wacht echter niet op een nieuw machien, maar op het patroontje dat een dezer in mijn bus zou moeten zitten.
    Maar hebt gij dat serieus zomaar op een avondje in mekaar gestoken? Sjiek jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, maar het was al geknipt en uitgedacht, hé. Het in elkaar zetten was slechts twee uur werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, gij zijt een rappe! :-)
    Heel mooi, dat stofke ligt hier ook nog klaar voor één of ander zomers projectje. Ik kijk al uit naar het moois dat hier de komende dagen gaat verschijnen. Veel plezier met je nieuwe vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n enthousiasme! Ik vind dat nu de max. Eindelijk een tweede broer voor jou Grietje. BP

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kleedje, geen worden dat de kindjes zo staan te springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk een prachtig kleedje en het labeltje erin ook.

    Ben best een beetje jaloers. Ik wil dat ook kunnen. Moet ongelooflijk goed gevoel geven dat te kunnen.

    Petje af hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!