tijd






Zoals mijn trouwe lezers wel weten, heb ik een nieuwe hobby.
En voor die hobby heb ik een naaimachine nodig.
Helaas wacht ik nog steeds geduldig (wat kan ik anders) op de nieuwe "beste vriend" na breuk met de twee singers.
Ik heb mijn tijd dan maar gebruikt om stof te knippen, patronen te tekenen en t-shirts te pimpen.
De flockfolie bestelde ik bij Vermiljoen.

Bij Hema haalde ik t-shirtfolie en ik maakte een vrolijk tekeningetje in Word en heb dat geprint en gestreken. Klaar voor de zomer!

Reacties

  1. sjiek zenne, die flockfolie is precies heel erg leuk om mee te werken. Moet je dat er gewoon opstrijken of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoveel te doen nog. ikzelf zou gek worden zonder naaimachine!
    Maar dit is mooi! Ik ga hier ook aan de zomercollectie beginnen, de kasten zitten vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend wat je gedaan hebt! Ik wil er dit weekend ook mee beginnen, ik het ook bij Vermiljoen wat gekocht.
    Durf jij het in de droogkast te steken? Er staat bij dat het niet mag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!