stokje


Ik kreeg een stokje van Oontje.
Een seventies- baby? Ik? Maar neen! Net van de jaren '80, jawel!
Met mijn drie kg en 49 cm, moet ik er net zo uit gezien hebben als mijn kleine meisjes die met dezelfde waarden (tegelijk) ter wereld kwamen :-)
Ik moet wel toegeven dat er toen ik op de aarde kwam nog veel seventies invloeden waren.
De foto's die ik hier heb, komen uit oma's album. Haar behangetje was bruin met grote bloemen.
Papier met pit! Want de jaren '80 waren nogal pastel. Brrr.
Hoe ik was als baby? Daar zal mijn mama moeten op antwoorden.

Ik heb geen kleertjes meer van toen. Er kwamen veel neefjes en nichtjes, broer en zus na mij.
Maar deze schat heb ik nog.
(Ik hoop dat ik hier 3000 g mag lezen en geen 3000 kg!)

En misschien herinnert u zich het groene popje op deze foto? Dat was mijn allereerste!

Met plezier geef ik het stokje door aan Marleineke. Toen ik haar zag was ze superkleurig en vrolijk gekleed. Ik ben benieuwd in welke pakjes ze vroeger rondkroop!
En van Liezelmoedertje weet ik dat ze dol is op retro. Was haar mama ook in de ban van retro? Zo ja, wat droeg Liezelmoedertje dan zelf?

Reacties

  1. Wat een schoon kindje was jij! Ik herken Emma er erg hard in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-)
    Emma heeft wel de donkere ogen van haar papa en haar haartjes zijn ook donkerder. Verder zie ik ook gelijkenissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mercikes;)In oude foto-albums snuisteren is nu net één van mijn lievelingsbezigheden, yes nu heb ik weer een excuus. Wat een schattig meisje zeg, vooral die foto links onder is je haar zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Griet, jouw eerste popje was Amanda, in blauwe kleertjes.
    Helemaal versleten en verdwenen, denk ik.
    Het groene popje kwam daarna.
    moemoe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Koekeprinses28 mei, 2010

    Ik had net hetzelfde groene popje!
    Leuke foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, wat een gezellige blog heb jij zeg, ga je volgen. Kom je ook even bij mij langs?
    Leuk, wij hebben ook een Emma, ze wordt volgende week 4 jaar.

    Alvast een fijn weekend gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeioei, dan moet ik eerst bij mijn ouders langs :-) Schattige foto's, ge waart om in te bijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat niemand echt gebeten heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had ook zo een popje. Jammer genoeg niet meer, want het was zodanig versleten dat mijn mama het "in den duik" eens heeft weggegooid (toen ik zo'n jaar of zes was).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!