Rokje voor mijneigen



Ik maakte eerder al een rok naar dit patroon. Die zit zo goed dat een vervolg niet kon uitblijven!
Ik moest aan het patroon 20 cm bijtekenen, want ja, ik heb lange benen.
Deze keer gebruikte ik Mooie Libertystof uit de winkel van Vermiljoen. Deze voelt heel zacht aan, maar is ook doorzichtig.
Ik maakte een tweede rok in wit katoen, maar gebruikte deze keer het originele patroon zonder verlenging. Ik maakte deze tweede rok vast aan het beleg e nu heb ik een proper afgewerkte rok op maat. Zalig!

Reacties

  1. Een heel leuk rokje! Maar wat ik eigenlijk vooral wil zeggen. Wat lijken die meiden van jouw op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net ook mijn allereerste rok zelf gemaakt, en het is inderdaad zalig! Hij is nog niet perfect, maar ben er stiekem zo fier op dat ik er overal mee heb rondgeparadeerd :-)
    Mooi stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai da's echt ne schone rok. en dan zo assortie met die ring! heel tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai, zo schoon.
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar kleertjes genaaid voor mijn dochters maar nu krijg ik toch zin om binnenkort eens een rokje voor mezelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!