Naaiclubke, het verhaal


Dit groepje schoot uit de startblokken. Echt, het ging razendsnel!
De kennismaking duurde maar heel even en dan begonnen we er aan. Elk met zijn maten en stofjes en naaimachine.
Kleuren werden gekozen, patronen getekend en stoffen verknipt.
Het gezoen van de naaimachines maakte mij intens gelukkig. :-)
Hier en daar werd eens scheef gestikt, mis geknipt en losgetornd, maar de pret kon niet op!
We sloten de deur achter ons met een nieuw rokje over de arm en glimmend van trots!
Meer volk is zeker welkom, want we gaan dat nog doen!

Reacties

  1. Super zeg, ze schieten als paddestoelen uit de grond! Gent begint binnenkort ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het 'gezoen' van de naaimachines... Nice! ;-)

    O ja, Mamasha? Ben wel geïnteresseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. krijg alleen maar meer goesting om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O maar dat zag er leuk uit!
    @Oontje...stuur maar een mailtje naar Mamasha of mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!
    En het resultaat, dat prachtige cirkelrokje, amai...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmmmm, ik moet binnenkort echt terug naar België verhuizen... of een naaiclubje over de skype zou dat ook lukken??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff, ik woon duidelijk in de verkeerde regio.
    't Ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier dezelfde zucht als bij Sese. Misschien moet ik op zoek naar gelijkgestemden. Gisteren wel een aardige mevrouw gevonden in de stoffenwinkel die wat uitleg gaf bij het door mij voorgenomen patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het op facebook gezet en had snel reactie! Het is echt tof, hé, samen naaien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!