Zalig zaterdagen

Emma en Mona mochten naar een verjaardagsfeestje en de mama had uitdrukkelijk gevraagd om geen cadeautjes mee te brengen. Tss, dat kan ik dus niet, hé.



Er lag een mooi rood stofje in mijn kast dat smeekte om dit wikkeljurkje te worden.
In blogkringen wordt dit wel eens de "vink"jurk genoemd, naar de persoon die dit patroontje recupereerde uit een oude burda en het dan verspreidde.
Helaas zijn mijn dochters geen fan van koortjes rond hun lijfje. Zij willen geen wikkeljurk. :-(
Wat ze wel willen is buiten spelen. Waterballonnen, een overijverige wilde nonkel en lekker eten buiten.


Reacties

  1. Maar allé, gij! Schoon!!!
    Mijn dochter is wel fan van wikkeljurken, dus dat moet ik zeker eens proberen, want jouw exemplaar is echt wel 'waaw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stof.

    En toffe nonkel dat uw dochtertjes hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie stof en jurk! Ik wou dat ik er zo eentje in het groot had! :-) Geniet van deze zalige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW! dit is gewoon geweldig super mooi!!!! Je bent zooooo goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh, ik heb een dochtertje dat zo'n wikkeljurkje misschen wel ziet zitten!!
    moet ik zeker eens uitproberen!
    heel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi geworden, en wat grappig dat model met 'r handen voor 't gezicht :-)

    groet Wiek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die voorlaatste foto is echt geweldig :) en wauw, wat een mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk jurkje. Jammer toch dat meiden zo eigenwijs kunnen zijn vooral wat kleren betreft. Ik herken dat helemaal.
    Op welk blog heb je dit patroon gevonden? Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n simpel model van een wikkeljurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden, die stof is prachtig!
    Jammer dat je dochters zoiets niet aan willen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou nu ook niet direct fan zijn van een koor-t-je rond mijn lijf... Dat beweegt zo moeilijk, he, zo'n heel koor ... :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wreed gevoelige miekes. Sjans dat mama flexibel is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verassing voor u!
    Kom maar kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!