Ik was er even niet

Ziektekiemen, vermoeidheid, u kent het wel.
Maar ondertussen stond de wereld niet stil.
Een nieuwe wikkeldeken waar ik heel veel werk aan gehad heb, werd in gebruik genomen door een schat van een baby en een rokje wordt hier vakkundig gepresenteerd door de grote zus.





In Knack kon u deze week lezen over jonge mensen met een naaimicrobe.
Wel, ik was heel fier op de vriendinnetjes in de artikels en toen viel mijn oog op de vermeldingen op de zijkant. Daar staat deze blog gewoon ook tussen!
Wat begon als een blog over tweelingbaby's, groeide uit naar een blog over creatieve naaisels.
Ik voel een lichte druk om telkens nieuwe mooie dingen te laten zien.
En binnenkort zijn Emma en Mona jarig en daar heb ik nog veel werk mee.
Ik laat jullie wel meegenieten, hoor!

Deze foto haalde ik van Eloleo's blog.

Reacties

  1. Bijna vijf. Wat worden ze groot!
    En die vermelding in Knack is zeker verdiend. Ik hoop nog heel veel mooie naaisels van je te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Griet
    Leuk te "horen, zien" dat je terug wat beter bent ... zorg maar goed voor jezelf ook hé :)
    Proficiat met je vermelding ... zoooo verdiend!!
    Dikke kus
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! en wat een heerlijke meid die dochter van je!! dat rokje super!!
    leuk hoor die vermelding je mag er trots op zijn!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, Yolanda! Dat lieve meisje is niet van mij :-)
    Dat is kleine Janne, en een echt model!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, die stof van dat rokje, die is mmmooi!
    Die moet ik ook weer ergens in West-Vlaanderen gaan zoeken, zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist, Ella Montella. Ik hoop dat je nog op tijd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die vermelding is zéér zéker verdiend! En ik ben ook blij dat je je weer beter voelt. Goed voor jezelf zorgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weeral zo prachtig.
    Ik moet dringend eens naar West - Vlaanderen.
    Enig idee wat de gemiddelde prijs per meter daar is?
    En proficat met die eervolle vermelding. Ze is zeker verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor de lieve reacties!
    Mariken-en-Jef. Het loont zeker de moeite om eens te gaan!
    Het is helemaal niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Het is dan ook een blog,die steeds weer de moeite waard is om te lezen, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat in de Knack had ik ook meteen opgemerkt. Leuk hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, je vindt het dan toch niet erg dat ik de naam van je blog doorgaf aan die madam van de Knack, voor mij ben je inspirerend, samen met polkadotjes!
    Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aaaarrrggghh...ik had dat nog geeneens gezien dat wij ook in de Knack prijken. Man man man, ik ben er niet goed van!
    Merci zeg Vixi!

    Ik ben content dat je er weer bovenop bent. Hier gaat het naaien ook wat verloren in de drukte van het nieuwe schooljaar. Maar mijn motor begint nu weer op gang te geraken.

    Prachtige creaties wederom. Ik zou dat wikkeldekentje ook willen maken voor een heel speciaal kindje. Ik zal er mij eens moeten aanzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. de wikkeldekentjes rollen gewoon van de band bij u! en tof he in de boekskes staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, maatje! :-)
    Op dat laatste dekentje heb ik veel gevloekt. De dikke lagen fleece waren er te veel aan.
    De onderdraad werd niet opgenomen.
    Ik moet me eens een sterkere naaimachine kopen, denk ik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lol Griet...alle excuses zijn goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vond je blog via de online versie van t artikel en vind wat ik al gezien heb alvast heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!