Stoer

Ik heb wat klein mannenvolk in huis.
Te lief en te klein en te schattig om de naam stoer te dragen, eigenlijk.


Ik moet u niet vertellen hoe hard wij daarvan genieten, zeker, van dat kleine manneke.
Die grote meiden hier in huis lopen de benen van onder hun lijfjes om te helpen. Flesjes, slabbers, tutjes worden aangebracht.
Kleine Gust wordt met kusjes overladen.
En een goede supertante zorgt ervoor dat het jong geen kou vat buiten.
Er rolden twee zsazsajoengiletjes van onder de naaimachine. Een kleintje voor Gust en een groter formaat voor mijn eerste swap (waar ik heel erg naar uitkijk en waar ik u later meer over vertel! )




Patroon: mme Zsazsa
Stof egeltjes: Vermiljoen

Reacties

  1. Azo een schone kijkers!!!
    En ziet die lieve handjes hem 'aaike' doen. ' Zijn professionals.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowel baby als vestje zijn streelzacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, cutie!
    Twee kleine moedertjes in huis. Zo lief!
    En uw giletjes zijn ook weer zo mooi. Dat combinatie met dat egelstofje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig plaatje! mooie giletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeee die is al groot... Ik had nog steeds in mijn hoofd dat dat een babietje in een wikkeldekentje was. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah zo typisch, een handje op dat koppeke houden, dat doen ze hier met de bijnatweejarige ook nog steeds; mooi vestjes, gij zit ook bijna aan nummer 7 zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo schattig...
    en ook die vestjes... zijn ze echt zo makkelijk te maken ? ik ben echt geen naaiwonder...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zooo mooi!!! Blink maar, want je mag er fier op zijn!
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Riet, de tijd staat niet stil, hé. En op een ander groeien die kindjes nog eens zo snel.
    Gwen, gewoon eens aan beginnen. De eerste keer is de moeilijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke vestjes en wat een geweldig ventje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een moederkes en zo een lief manneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi ventje en mooi vestje!
    Waar vinden jullie die zachte stof voor het gileeke? Ik ben naar de plaatselijke stoffenwinkel geweest (een half uur rijden van hier...) en daar hadden ze alleen echt lelijk nepbont met lang haar en zo'n zacht ding in het knalrose. Lelijk, ongeloofelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond de pelskes bij stoffen van Leuven in Wetteren.
    Dit bruin schaap komt van een lokaal stoffenwinkeltje. In ledeberg hebben ze zeker witte pels.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bruin schaap, hihihihi, maar wel een heel leuk schaapje!
    Net als het schaapje erin, wat een dropje...
    En hij wordt bijzonder gekoesterd en geliefd, dat is wel duidelijk op de foto's, LIEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gustje wordt hier op handen gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!