Gezelligheid op een toren



Wij hebben oranje kuipzeteltjes en een grote donkere zetel.

Daar lagen nog geen mooie kussentjes in en daar heb ik wat aan gedaan.
Nesteldrang krijg je ook door de eerste zonnestralen, niet?

Ik bestelde stofjes bij Fabricworm, allemaal bruin en oranje en maakte meters paspel. Met deze handleiding naaide ik de paspel netjes op de stukken stof, maar ik sloot de kussens volledig. Ik had niet genoeg stof om de achterkant met flappen te maken.
De kussentjes zijn gevaarlijk zacht. Samen met MIJN dekentje ben je meteen vertrokken.

Reacties

  1. 'Mijn' dekentje, lol, Griet. Je zal er nog eentje moeten maken in een jongensversie. Voor vaderdag :-)
    Je kussens zijn heel mooi. 't Geeft direct een heel ander zicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al die kussens in Blogland kom ik wel een tijdje verder om mij neer te vleien...

    Herinner mij er binnen 5 jaar nog eens aan dat ik kussens moet maken (want ik ga die goddelijkheden vergeten).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de website van fabricWorms al verschillende keren tegen gekomen en ze hebben echt geweldige stofjes.
    Maar vroeg me af hoe het met de verzendingskosten ging? Hoeveel betaal je om ze naar Belgiƫ te laten verzenden? Wat als ik het goed heb is de shop toch in Amerika niet?

    Hele leuke kussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kussentjes! Lekker retro :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O zeg, schitterend die combinaties! En die oranje stoeltjes.... schoooon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ze zijn gewoonweg per-fect! Echt heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kussens! das nog eens genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn echt heel mooi Griet! Ik krijg al op slag zin om hier ook te beginnen aan kussens voor in de zetel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig. Eerder herfstig dan lente-achtig maar ach, de herfst komt altijd weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah, zo gezellig!! Mooie kussentjes! En waarom heb jij last van nestdrang???? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat straalt gezelligheid uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liselore, maak je geen zorgen! Ik ben een lentekind en heb het altijd moeilijk vlak voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige hoop zeg!
    Daar kom ik mij eens in wentelen. Met uw toestemming uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleurtje! En allemaal met paspel? Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kussentjes.

    Ik heb ook een vraagje over bestellen in Amerika. Moet je dan geen invoertaksen betalen?

    Groetjes,

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maaike. Ik bestel nooit heel grote hoeveelheden en heb steeds gewoon verzendkosten betaald.
    Ik ken wel mensen die extra kosten moesten betalen. Niet bij fabricworm.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! Daar kan ik nog wat van leren, met mijn (al dan niet gezellige) bij elkaar geraapt zootje hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the colors- they look great in your space.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo mooi! om instant verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zie dit nu pas. Geweldig zeg!!!

    En die stoeltjes, vanwaar zijn die?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mie, dat zijn de "Orange slice". Google dat eens.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!