Jessie-Mona


Morgen is er carnavalfeest op school bij Emma en Mona.
Emma gaat als roze wolk. Ergens onder de lagen tule en glitterstof, zit een prinsessenjurk. Met een roze boa als extra, was het kind in opperste verrukking.
Daar kom ik goedkoop vanaf, maar daar neem ik geen foto's van. Dat doet gewoon zeer aan de ogen.
Mona gaat voor stoer. Ze wil dat de jongens haar morgen COOL vinden.
Van een eenvoudige jeans en een witte longsleeve, maakten we samen dit Jessie-kostuum.
Ze heeft echt een hoofdje voor een hoed. En met een restlapje geruite stof toverde ik mouwen en een versiering op de trui.
Ze neemt een paard mee naar school.
Jieha!


SewAn kwam met deze tutorial aandraven. Voor wie zelf een cowboybroek wil maken!

Reacties

  1. Oh zo tof! Echt een coole outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En dat paard ligt hier ook in drievoud, wordt uren mee gespeeld. Onze meisjes kiezen ook voor wat stoerder, zij gaan als indianen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jongens zullen content zijn morgen en haar inderdaad heel cool vinden, opdracht geslaagd mama. (Is het paardje ook zelf gemaakt?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, stoere meid! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, echt cool! En ze lijkt me er helemaal klaar voor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is een schattige cowgirl. Mooi gedaan.
    Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Hier zijn we ook druk bezig met een carnavalsoutfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze ziet er geweldig stoer en 'cool' uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waw !!! typisch Mona !
    moemoe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze ziet er echt zeer stoer uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste reacties van de jongens was: "Cool, een meisjescowboy!" Missie geslaagd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die blik, ik zou meteen buigen en doen wat ze zegt!

    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wohow, dat broekske Griet! Die gaat daar natuurlijk ongelooflijk mee scoren.
    Go Mona!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe origineel, eens ietske anders dan roze prinsessen! Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ken dat paard en die hoed.... die treden in't weekend ook op bij ons op het schoolfeest, alias circus ;-)
    heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Carnaval is altijd een leuke tijd.
    Ik heb tieners, vandaag is het honderd dagen dus de oudste verkleedt haar ook.

    Ze is een horrorbruid zegt ze zelf, hihi.

    Maar ik ben net zoals jij gek op het maken van kinderkleding. Kom gerust eens piepen op mijn blog.
    http://bimba-kleertjes.blogspot.com/

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah, eindelijk een meisje dat niet wil verdwijnen in meters roze tule en frutsels. Een kind naar mijn hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zaaaaaalig, we love Jessie big time hier!
    en een roze wolk, daar kunnen wij alleen maar fan van zijn (sorry)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk gedaan! Hoewel ik vind dat de roze wolk ook een plaatsje verdiend.
    Toch heerlijk he hoe ze in hetzelfde nest opgroeien en toch zo verschillend zijn!
    Hier was het een pippi langkous en een batman. Foto's volgen morgen op mijn blogje want we gaan naar de stoet in Aalst kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad, het kunnen niet allemaal fans zijn van roze en tules. Leuk hoe kinderen toch zo verschillend kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemiddag,
    Wat een leuke blog zeg. Zou ik in je "lijst met leuke blogs" mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
    Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!