babydeken, vervolg


Ik maakte een dekentje in opdracht voor een prutske dat één dezer dagen het levenslicht zal zien.
Als basis gebruikte ik deze werkwijze, maar ik voegde nog wat extra toe.

Ik knipte de hoeken rond af en stikte aan één hoek een kleine tunnel die van halverwege de ene zijkant tot halverwege de andere kant loopt. Daar werd een touwtje door geregen met koordstoppers. Nu kan je het dekentje aansnoeren rond het hoofdje om als knuffeldeken te gebruiken. Als prutske grote wordt, kan het dekentje gewoon op haar bedje.


Reacties

  1. Mooi! Ik ben zelf ook van plan om zoiets te maken als kraamcadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral supermooi. Staat ook op mijn to do lijstje...alleen nog even het geslacht afwachten voor ik de stof kies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, de eerste baby in de familie zal zeker dit dekentje krijgen van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit wil ik maken, maak je een knoopsgaatje aan het einde van het tunneltje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi !!! ook da stofje zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alweer een mooie creatie eh zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow gaaf zeg! En ik zag je uitleg van de paspel, superidee!! Ga ik echt onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ongelooflijk mooi!! Echt om fier op te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk en mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!