Ik recykleer





Even geleden zag ik dit verschijnen.
Een tof idee waar ongetwijfeld nog goede tips uit zullen rollen.
Met het uitzicht op de laatste soldendagen en de "after"solden, geef ik deze tip mee.
Ik kocht (vorige zomer) bij Fred & Ginger in augustus twee smockrokken in maat 146 en 152.

Veel te groot, maar 5€ per stuk en zeer mooie stofjes. Met kleine stroken tricot maakte ik er smockjurkjes van in geen tijd.
En dan wachten op zon...


Mona loopt zot van camera's de laatste tijd. Niet op letten. :-)

Reacties

  1. Wat een superjurkjes zijn dat geworden! En dat gewoon door twee bandjes te plaatsen op het rokje...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mor gij zotteke. Dat zijn echt superjurkjes geworden!

    Ik recykleer ook.
    Ik kocht net in de JBC een zwangerschapskleed in maat XXL omwille van het leuke stofje voor 2,50€. Ik heb al een plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keigoei idee! En Mona jong, wat een diva!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En als de jurkjes weer te klein zijn, maak je er gewoon weer rokjes van! Dubbel recykleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat Mona maar doen! Echt superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ze de strand-zee - vakanties overleven, kan ik er inderdaad weer rokjes van maken!
    Mama Polkadojes, ik kijk uit naar jouw gerecykleer. In onze JBC was het niet vet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geslaagd! En nu wachten op het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel geslaagd! En echt wel superstofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het doet mij helemaal denken aan de tijd dat ik op die manier kleedjes maakte uit rokken van mijn oma die in de verkleedkoffer waren beland. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, hoe doe je dat toch allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je meedoet! En die Mona, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!