Haast u! Snel!

Nog geen plannen deze middag?
Haast u! Snel!
In Gent is er momenteel veel moois te zien en te koop!
Op Petit bazaar kan je heerlijk genieten van kleurrijke kleertjes, creatieve ideeën of de kindertjes blij maken met tof speelgoed of de hipste spaarpot!

Ik was er gisteren en kocht wat stof. (Tiens)
Vermiljoenshop kon me verleiden met de nieuwe stofjes van Petit pan.

Met deze pareltjes van Koekepeertje maakte ik een cape.
Patroontje uit Ottobre winter 2008 waar ook de tammy uit kwam en de vorige capes.







Ik kocht ook deze kousen van Duns.



En nu doet Mona een wens.
Wensen zijn geheim.

Reacties

  1. het ziet er ne schone wens uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel verleidelijk!!! Vooral omdat mijn stoffenvoorraad ook aangevuld moet worden;-)

    Ik vrees wel dat mijn ventje dit niet zo leuk zal vinden en alleen is maar alleen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem Valentine mee! Er is een leuke speelhoek.
    En je komt daar wel iemand tegen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, jij bent wel een rappe é :-) gisteren stofjes gekocht en nu al zo iets schoons ermee gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn niet voorgewassen, Hilde. Dat scheelt. En het patroon lag klaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke cape! En mooi afgewerkt, daar valt zeker veel van te wensen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke cape! Mona ziet er zo zoetjes uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die prachtige cape doet me denken aan een sprookje, zoo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren op Petit Bazar gekocht en vandaag al gemaakt ??? Amaai !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was net hetzelfde aan het denken als Jo. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat ze nog heel veel mooie maaksels van de mama wenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en die laatste foto is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We zijn er toch nog geraakt hoor!

    Ik ben terug een paar stofjes rijker en ons missken vond er de flamencoschoentjes die al zoooooo lang op haar verlanglijstje stonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo leuk! prachtige cape, mijn dochtertje heeft jaren gezaagd voor een cape ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai gisteren gekocht en nu al klaar! Knap. Die laatste foto vind ik schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mij al vaak afgevraagd of gij misschien 48 uur in een etmaal hebt. Ofzo. Ongelooflijk, hoe mooi dit weer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fashion mom, en heb je er nooit één gekocht voor jouw dochter?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke cape! Ik wil er zo eentje in grote meisjesmaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo een toffe cape! Je bent een krak!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!