Kado voor Margot

Ocharme, ze moest wel een maand geduld hebben.
Een maand na haar verjaardag kreeg ze deze twee rokjes cadeau.
En ze was er blij mee!
Het is wel tof om andere kindjes te zien paraderen in kleertjes die van mijn hand zijn.

Dit rokje is gemaakt met het patroon van de Tammy uit Ottobre winter 2008. In de plaats van plooitjes stikte ik fronsjes.



De stof kocht ik twee jaar geleden al en is van Amy Butler.





Het tweede rokje is een langere versie van deze. Met een boordstofband werkte ik de taille af en ik voerde het rokje met een kortere versie.



Reacties

  1. Supermooi! Ik ben vooral fan van het eerste rokje, zo'n geweldig mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wohow! Kei mooi! Ik ben echt fan van het eerste model! Zo leuk, zeker met dat paspelke, misschien dat ik eens op zoek ga naar het patroon en eentje voor mijn nichtje maak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, zeg, die Tammy's steken hier m'n ogen uit! Ik moet dringend dat patroontje ergens vinden als ik deze versie ook weer zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt knap. Mijn voorkeur gaat ook uit naar het eerste. Die paspel maakt het echt wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ienemiene, zal ik je het patroon opsturen als wederdienst?
    Welke maat? Ik maakte voor Emma en Mona 116 en die zit zeer ruim.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi !
    Vooral het bovenste model !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow ik wou dat ik zoiets kon naaien.
    aah misschien ooit.
    echt heel gaaf gedaan.
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zalige stofjes/rokjes! Margot is vanaf nu een heel gelukkig meisje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeer mooie stofjes! Ik zie me met het eerste rokje ook al aan ;-) met zwarte opaque panty's en ballerina's , super cute!x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pareltjes meissie! het wachten waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stofjes! En wat zal Margot stralen hierin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan geloven dat ze blij was! Dat eerste stofje is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ook fier zijn als ik zo'n rokjes zou kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was onmiddellijk verliefd op het stofje van het tweede rokje... toevallig nog een idee van waar het komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Biebie, helaas. Ik heb dat ook al een hele poos liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zou ik van u tegen een kleine vergoeding het patroon Tammy over kunnen nemen vind hem zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!