Vlinderjurk


Ik moest er niet om zeuren. Plots ging het alweer vanzelf. Poseren.
Het kan ook liggen aan de jurk. In deze wordt Emma graag gezien.
Ze is helemaal weg van het riempje.
Dat maakte ik met twee rechthoekige ijzers van een oude handtas.




Het patroon schudde ik uit mijn mouw. Ik werkte met aangeknipte mouwtjes.



De stof komt van een geheime schattenzolder. :-)
Het is een dikkere gewatteerde stof. Daardoor "staat" de jurk een beetje. En is ze lekker warm!
Ik maakte voor mezelf een "knipmode juni 2010 rok" in dezelfde stof. Misschien zag u me op petit bazaar. Daar had ik hem aan.

Reacties

  1. Wauw, wat een prachtig jurkje en stofje en dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het plaatje klopt helemaal! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een model! Super mooi jurkje! Ik heb die knipmode ook nog nabesteld, en maar ik heb het nog niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je op PB, mn oog viel niet op je rok, maar op je schone jas en mooi uitgedoste dochters :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeer mooi modelletje, geeft me ideeën voor mijn projectje ;-) Uw dochtertje is een schatje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die derde foto, wow, echt modellenallures! Heel mooi kleedje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En poseren doet ze opnieuw als de beste !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi hi, liever even niet meer willen poseren dan even niet meer willen praten zoals wij er ééntje momenteel hebben! Zeer mooi die gevonden schat. Emma heeft haar bril al even hé? En die ziet er nog erg goed uit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleedje. Ik wil ook zo'n mouw waar je zo'n mooie dingen kan uitschudden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtig jurkje! en inderdaad, een volleerd fotomodel, jouw dochter :) mocht je nog een patroontje uit je mouw willen schudden voor deze jurk, dan hou ik me warm aanbevolen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echt madammeke in dit jurkje, mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schoon kind in een schoon kleedje!

    En allé zeg, weer een rokske dat ik niet van dichtbij genoeg bekeken heb op PB :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, zo ongelooflijk mooi. En zelf uit je mouw geschud? Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maak jij toch altijd mooie dingen in mooie stofjes die dan ook nog eens heel mooi gedragen worden door je modellen! Ik geniet hier altijd in stilte mee, maar soms moet een mens eens reageren, hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met zo'n jurk aan zou ik ook spontaan gaan poseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geniet ook altijd in stilte mee. Tot ik je dan zag op PB, eens knikte en me dan realiseer dat gij mij niet kent:-). Uw dochters zijn altijd zo prachtig. En wat ze aan hebben ook... Al veel inspiratie uit je blog gehaald. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superstofje! En ik heb je niet gezien op PB, zo spijtig zeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schoon! heel schoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel knap uit de mouw geschud! En zo'n schattenzolder zou ik ook wel willen hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van de eerste twee foto's was ik niet meteen overtuigd, maar bij de derde foto ging het in mijn hoofd echt van: jaaaa, dat staat haar geweldig! En chique zeg, zelf getekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!