Gentse neuzekes en Jip en Janneke

Wat doen Gentse neuzekes en Jip en Janneke in één zin?

Gisteren genoten wij in Gent van Jip en Janneke, de MJOEZIEKUL
Heerlijk theater voor kinderen. De decors zaten geniaal in elkaar, wisselden constant en de acteurs liepen zichzelf in het zweet door meerdere rollen op zich te nemen, telkens met andere kostuums.
We zagen een gans jaar passeren, spannende en grappige momenten, klassiekers van verhaaltjes en moet je weten, ik wou heel graag Jip en Janneke meenemen naar huis. Die sloebers waren zo mooi gemaakt!








Bekijk het ook eens hier.
En die neuzekes?
Tja, je kan moeilijk voorbij wandelen en geen neuzekes proeven in Gent.



We sloten de middag af met lekkere taartjes van Julie's house.
Genieten van begin tot eind!
En welke bekende gezichten zagen we nog?

Sara en de jongens, Lien met aanhang, en deze schattige meid.


Voorlopig geen naaisels hier. Mijn Naaimachine is om zeep.
Ik leg mijn hoop in de handen van meneer Mertens om het vriendje weer aan de praat te krijgen!

Reacties

  1. Onze blonde dame heeft een paar weken terug ook heerlijk genoten van Jip en Janneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, hoop dat het snel wordt gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag het in Breda (dichtbij waar ik woon). Vond het getrek aan de gordijnen ook super en de verhaaltjes waren allemaal herkenbaar voor de boys. Ik lees de boekjes bijna dagelijks.
    Maar de moeder van Jip met haar limonade echt fenomenaal en de poppen geweldig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat vrij laat achter de computer en las deze reactie. Dank aan ieder voorde mooie woorden over Jip en Janneke, maar in het bijzonder voor het compliment voor de moeder van Jip! Leuk dat jullie er waren. Groet van Ans (de moeder van Jip!)

      Verwijderen
  4. Och, geweldig! Jammer dat we dat gemist hebben ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schattige meid vond het ook heel leuk! Ik sta altijd weer te kijken van die decors, straf he hoe je met zo weinig zo'n mooie dingen kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en niet alleen voor de kinderen. Wij hebben het in Turnhout gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig, die waren hier een tijdje terug ook. leve de ikea stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er leuk uit! en die neusjes, hmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je naai machine kapot is wil je dan toch wel mijn weg gevertje winnen?
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jip en Janneke... lijkt mooi. Wat zal dat leuk zijn als mijn dochter wat groter zal zijn!
    Mijn naaimachine logeert momenteel ook bij meneer Mertens. En ik... ik wacht en wacht op het verlossende telefoontje: "Mevrouw, u mag uw machine komen ophalen." Hopelijk morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!
    En is er een besmettelijk virus gaande in blogland? Ook mijn naaimachine staat momenteel bij de reparateur....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaah heerlijk jeugdsentiment he Jip en Janneke. Dochterlief hier is er ook dol op (en ik stiekem ook nog altijd wel ;)).

    Balen van je naaimachine. De mijne was een tijdje terug ook kapot. Bah, wat voel je je dan onthand :S

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gered! Meneer Mertens heeft mijn naaimachine gemaakt! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!