Bloemekes

Ik kreeg een retro kringwinkelstofje cadeau.
Een schoontje, met bloemekes. 
Dat is zoals een bosje bloemen krijgen waar je lang geniet van hebt :-)




Voor het model haalde ik mijn inspiratie bij Morley. Een Belgisch merk waar ik wel rokjes van koop omdat ze mij betoveren. Dit rokje zou ik zo kopen. 


Het rokje is gevoerd, heeft een elastiekje in de tailleband met daaronder een tunnel met een koordje in.



Pleistertje gezien? Na één uurtje in de communieschoenen was het "van dattum".







Reacties

  1. ooooh!!! Da's een superschoon stofken en bij jou resulteert dit in een supermooi rokje :)

    valentine droeg haar communieschoentjes ook al eens om voor te lopen en 't was ook van 'dattum'! In de namiddag deed ze dan maar haar 'ouwkes' aan! Dat belooft dus voor op de communie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig ! ( en ook mooie schoentjes trouwens! )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad veel beter dan ne bos bloemen! Ze staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik maar zoeken in de kringloop en maar niet te vinden hé die mooie stofkes, je hebt er weer eens iets PRACHTIGS van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi ! Gelukkig hebben de meisjes nog even tijd om de communieschoenen een beetje in te lopen he ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super retro stofkesrokske... en het model heeft dat zeer mooi geshowd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer mooi! En dat retrobloemenstofje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er super uit....mooi gedaan...fijn die kringloopstofjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi, de rok, het stofje, de schoentjes!

    Ocharme, Emma! Wat een vrouw lijden kan hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ik bewonder is niet alleen de kunst om zo'n mooi rokje te maken in een kringloopvondst....maar ook de kunst om de zeer precieze combinaties te vinden. Chic !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het rokje lag hier al een poosje te wachten op de juiste combinatie. Toen ik die vond dit weekend maakte mijn hart een sprongetje!

      Verwijderen
  11. Mooi, dat rokje! Over ballerina's hebben wij dit weekend nog een fikske discussie gehad met de jongste dochter. De winkels staan er vol van maar ik ben niet van plan om later een orthopedist te sponsoren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop ze voor de fotoshoot :-)
      In het echt lopen ze meestal met stevige schoentjes rond. Ik ben ook geen fan van platvoeten.

      Verwijderen
  12. Super model (zowel de rok als de dochter). En gewoon perfect voor dat retro stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik deel je liefde voor het merk.
    Maar dit is de collectie waardig. Prachtig wat je met de stof hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!