come fly with me

Ik kon niet wachten tot Petit Bazaar volgend weekend om dit t-shirt in huis te halen.
Stel dat het er niet meer is in Emma en Mona hun maat!


Het is een superzacht t-shirt van het Franse merk "Dis une couleur". (Doorklikken op eigen risico!)
En je moet daar niet eens ver voor lopen om al dat moois eens in het echt te zien.
Balune brengt dat mee naar Petit Bazaar.
Als je niet kan wachten net als ik, haast u dan, want voor 15 mei is er nog gratis verzending!






Nu ga ik met mijn kindertjes van "air hostesske" spelen. 

Reacties

  1. COOOOOOL!! Ik wil daar graag een jurkje van in damesmaat 36 ;-)
    Fijn weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Dis une Couleur is zo'n zalig merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt op die eerste foto zitten kijken: is dat nu Emma? Of Mona? Of gewoon een foto uit een catalogus? :-) Zalig merk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En An, weet je het nu al? :-)

      Verwijderen
    2. Ah, Mona dus hé :-) Maar ze staat er heel vreemd op, vind ik.

      Verwijderen
  4. Wat ziet ze er knap uit, echt blits met die bril en ondeugende blik. Ik ga ook eens op de site kijken en dan naar Petit Bazaar volgend weekend, ik kijk er al naar uit.
    groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een pracht van een shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd, het risico niet nemen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben jij ook verslingerd, Sha? Ik ben al treurig omdat het woensdag de laatste aflevering is!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!