Grootwordendag



Emma mocht als eerste op Grootwordendag.
Haar meter nam haar mee op zwier voor een dagje op maat. 
Emma klom in bomen, speelde in een rivier, plaste tussen bomen en snoot haar neus in boombladeren.
En na het vuile werk werd ze omgetoverd tot prinses met rode nageltjes, glossy lipjes en kroon.
Nog wat zoetigheidjes erbij en het kind is groot.


Binnenkort mag Mona mee op stap met haar peter voor haar Grootwordendag.
Ze kreeg al een uitnodiging en die heeft ze ons al 20 keer voorgelezen.


Grootwordendag: (volgens Emma & Mona)
  • met meter of peter op stap gaan
  • exclusieve aandacht
  • opdrachten uitvoeren die leuk zijn en een beetje grenzen verleggend, aangepast aan de interesses van het kind.
  • de dag afsluiten met een beloning.


Reacties

  1. Wat bijzonder, zo''n dag, heel speciaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grootwordendag? Nog nooit gehoord, maar het lijkt me een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dag, briljant idee! Zeker ook om het met één kind tegelijk te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit van gehoord maar lijkt me iets heel speciaals voor kleine grote meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's een prachtig idee en dat ga ik onthouden! Voor als iemand mij ooit meter maakt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij zou daar ook erg goed in zijn, in het bedenken van de beste dag ooit :-)

      Verwijderen
  6. Ook nog nooit van gehoord maar het klinkt wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat leuk zo,n groot worden dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat klinkt leuk. Ik kende het niet. Maar kan niet anders dan super zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had daar nog nooit van gehoord maar het is zeker een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool concept! Ik moet deze link eens naar onze peters/meters sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is hier gewoon ook verzonnen, maar het valt in de smaak!

      Verwijderen
  11. Hey, zo tof zeg ! Nog nooit van gehoord !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch idee! Dit moet ik onthouden voor later. Ik zou zo'n ideeën-boekje moeten aanleggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!