BBQ met verse groentjes uit den hof.




Dit weekend genoten wij van twee dagen zon aan zee.
En ook van elkaar. 
En van de bbq :-)

Thuis liet ik zes onafgewerkte naaiprojecten achter. 
Met plezier zou ik die willen afwerken. Maar! Geen tijd!
Ik lees nog een laatste keer het boek door. 
In PDF formaat :-)

Foutjes er uit vissen en zinnen herkauwen.
Je gaat er zo blij mee zijn, met dat boek. 
En ik ook. Ik ben er nu al zo fier op!
En woensdag is de grote dag voor ons.
De drukker mag er zijn ding mee doen.
Dus lang moeten we niet meer wachten!


Als jullie Lies en mij in het echt willen zien blinken (van contentement),
kom dan naar één van onze signeer-sessies.




Updates over waar je ons kan vinden, of hoe je ons boek kan kopen, lees je hier binnenkort.


Ik zal al maar een goede pen gaan kopen zeker?

Reacties

  1. komt er ook een signeer sessie bij sewing is fun?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh!!! Gent en Eeklo zijn heel haalbaar voor mij :)
    Ik ken een beetje mijn weg in Eeklo, maar van prêt à marché hoorde ik nog niet. Ik zou het ook begot niet weten zijn...
    Ga subiet eens googelen sie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal jullie boek toch in een "betere" boekhandel kunnen kopen hoop ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had jullie boek op mijn verjaardagsverlanglijstje gezet en mijn moeder was er naar gaan informeren bij Standaard boekhandel. Daar wisten ze haar te vertellen dat jullie boek al 3 jaar geleden was uitgekomen en waarschijnlijk niet meer te bestellen was.

    Spijtig, want ik had het echt graag gekocht. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pen zal je absoluut nodig hebben, dat boek wordt een waar succes!Er zitten er veel op te wachten onder andere ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen geplande signeersessies in West-Vlaanderen? Brugge bijvoorbeeld? ;-) Sowieso, ik koop het boek toch hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Mamamakers. We hebben nog geen aanbiedingen gekregen van daar. Komt misschien nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, zo'n vettig pennetje dat goed schrijft...leukjes!!! Had jullie een mail gezonden over "hoe en wat" met het boek, maar ok, ik lees het dan wel hier...
    Vol spanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kan zelf ook al niet meer wachten, laat staan hoe nerveus gij moet zijn :-)... weest gerust, aan mij hebt ge alvast een exemplaar verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat je het met 1 pen niet redt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. succes é deze week, en vollenbak genieten é!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, ik kan ook al bijna niet meer wachten! Ik zal er zeker zijn op Stiel en Stijl, voor een gesigneerd exemplaar :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!