De winnaar

Jullie weten nog dat ik een cadeau beloofde
Beetje melig misschien, maar na het lezen van jullie reacties werd ik erg vrolijk.
En zo te zien hebben wel meer mensen een mooi jaar achter de rug.
Die kindjes, hé. Die worden graag gezien.
En de naaimachines ook. :-)

Het was een drukke week. Eentje van toetsen, rapporten, oudercontact, vergaderingen en recepties.
Ik vergat dus even te kijken naar de winnaar van het boek.

Random org koos voor mij een nummertje en ik telde.
Ik kwam uit bij Katrien.
Stuur je ons jouw adres?


Mooiste moment: moment dat ik ten huwelijk werd gevraagd (op pukkelpop, één jaar na de verwoestende storm, waar ook wij waren...)


Reacties

  1. haha, ik heb ook net dezelfde periode achter de rug van klassenraden en rapporten, zalig toch hé nu kunnen genieten van het kerstverlof en wat meer tijd om te bloggen. Een dikke proficiat aan Katrien, een extra kerstcadeautje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaar! Het boek kocht ik zelf op de boekenbeurs en is zeker een aanrader voor wie het nog niet zou hebben....Geniet van het kerstverlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik heb het boek besteld inmiddels en als het er is in januari word het naar mij verstuurd en kan ik ook eindelijk kijken wat het geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woohoow :) Leuk! Ik mail het via emmaenmona@gmail.com!
    Merci!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!