vrijdag 28 december 2012

Geloven in magie


Toen mijn zingende zus gekozen werd om een rol te spelen in de musical "Peter Pan, the never ending story" kochten wij uiteraard kaartjes.
We keken tot de mondjes openvielen van verbazing. 
Na de try-out die ik al spectaculair vond, werd er nog heel wat gesleuteld aan de voorstelling. De ruwe diamant werd bijgeslepen. Mijn mening is lichtjes gekleurd omwille van de familiebanden. :-)

Tijdens de show kan je je niet vervelen. Je komt ogen te kort om alles te kunnen zien.
De zang bezorgde me kippenvel om de juiste redenen, de projecties en dansen zijn overweldigend.

En dat is toch wel wat, jouw zus zien opkomen op zo'n megapodium. 

Sara staat hier verkleed als mevrouw lieveling als vijfde in de rij.
De foto vond ik in een persbericht.




In het echt ziet ze er wat ander uit. Ze staat hier rechts op de foto.



9 opmerkingen:

nobutterfly zei

wij gaan straks kijken, nu ga ik speciaal op haar letten

S*fie zei

Mona lijkt wel wat op jouw zus, ook dezelfde zangkwaliteiten? :)

Emma en Mona zei

Helaas! Ik hoop op een doorbraak!

Pretty cool stuff zei

Proficiat aan de zus! Wat een prestatie zeg...

Pluisje zei

Je mening mag wel lichtjes gekleurd zijn als je zus zo'n prestatie neerzet, hoor!

Nele zei

Wij hebben de voorstelling gezien en enorm genoten. Je mag terecht fier zijn op je zus!

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Wat knap zeg!

Edje zei

Wij zijn vorige week ook geweest: prachtig!

Ann zei

Ik ben vandaag gaan kijken en vond het echt prachtig fantastisch! Proficiat aan je zus! :-)