Geloven in magie


Toen mijn zingende zus gekozen werd om een rol te spelen in de musical "Peter Pan, the never ending story" kochten wij uiteraard kaartjes.
We keken tot de mondjes openvielen van verbazing. 
Na de try-out die ik al spectaculair vond, werd er nog heel wat gesleuteld aan de voorstelling. De ruwe diamant werd bijgeslepen. Mijn mening is lichtjes gekleurd omwille van de familiebanden. :-)

Tijdens de show kan je je niet vervelen. Je komt ogen te kort om alles te kunnen zien.
De zang bezorgde me kippenvel om de juiste redenen, de projecties en dansen zijn overweldigend.

En dat is toch wel wat, jouw zus zien opkomen op zo'n megapodium. 

Sara staat hier verkleed als mevrouw lieveling als vijfde in de rij.
De foto vond ik in een persbericht.




In het echt ziet ze er wat ander uit. Ze staat hier rechts op de foto.



Reacties

  1. wij gaan straks kijken, nu ga ik speciaal op haar letten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mona lijkt wel wat op jouw zus, ook dezelfde zangkwaliteiten? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de zus! Wat een prestatie zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mening mag wel lichtjes gekleurd zijn als je zus zo'n prestatie neerzet, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben de voorstelling gezien en enorm genoten. Je mag terecht fier zijn op je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn vorige week ook geweest: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben vandaag gaan kijken en vond het echt prachtig fantastisch! Proficiat aan je zus! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!