Het kind dat geen kou heeft, maar wel een dikke gilet.


Het sneeuwt buiten.
En het is december.
Plots overviel het me.
Ik ben nog niet mee. Is dat al winter?
In de kast, nog netjes voorzien van label, vond ik een heel warme trui.
Met olifantjes en knopen aan twee kanten. 
Vandaag witte gilet met bruine olifanten, straks bruine gilet met witte olifanten.

Ik dook in de stoffenkast en liet dit stofje met de vogeltjes nog eens door mijn handen glijden.






Ik maakte een eenvoudig rimpelrokje met voering.
Dat dragen ze eigenlijk heel graag, mijn meisjes.
En dat is altijd mooi en elegant.
Hoewel ;-)







Reacties

  1. Wat een productief weekend! Met een duf hoofd van de examens kijk ik een beetje jaloers naar uw tijd en maaksels ;) Zelfs in onelegante pose nog ongelooflijk elegant. Ik draag dat trouwens ook graag, rimpelrokjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ging hier ook zo: ineens boem patat winter! Prachtig rokske!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals altijd, mooi gecombineerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Die gilet past er volgens mij perfect bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. idd heel mooi rokje! Heeft mama weer goed gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe doe je dat allemaal op één weekend... PRACHTIG!

    Vraagje waarom woordjes typen bij het plaatsen van reactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, ik heb vorig jaar ongeveer hetzelfde rokje, in hetzelfde prachtstofje, gemaakt voor mijn dochtertje. Toen ze het onlangs opnieuw aanhad, maakte ik al de bedenking dat ik er misschien nog maar eens wat van moet gaan kopen. ..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!