Tovenarij

Ik had wel zin in snel succes en Emma wou heel graag een strak rokje.
Ik combineerde beide wensen in een rokje à la zsazsa.
Ik wou er eentje zonder aparte tailleband, volledig gevoerd.
Ik ondervond al dat de lengte van het patroon in 8 jaar perfect is, maar de taille, dat is wat anders.
Emma's maten komen overeen met een 2 jaar. 
Ik verlengde dus maat twee jaar voor dit rokje.



Ik werkte de naad onderaan af met boogjes zoals gezien 


Het sterrenstofje zag u hier al eens eerder verschijnen en met de laatste restjes kon ik dit rokje maken.



 Het kreukt eigenlijk heel gemakkelijk, dit katoentje.
Ik vraag me af hoe het er uit zal zien na een dagje school...


Op een wit t-shirt flockte ik een goochelhoed om het geheel af te maken.
Snel klaar en een tevreden mama én dochter.


Reacties

  1. Prachtige dingen tover jij uit je hoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke set! Erg leuk gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke set! Erg leuk gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke set! Erg leuk gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel, dit zou ik er nu niet direct uithalen als "Emma en Mona creatie"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De taille van een tweejarige? Kom, geef dat kind snel wat paaseieren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaai, mijn 4 jarige krijg ik nu toch ook nie in een 2 jaarke gewrongen :) die boogjes zijn wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo mooi. En zonnig. Wat is het heerlijk dochters te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor mijn 3 jarige moet ik anders een 8 jaar nemen en de lengte van een 4 jaar :-s

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super dat rokje!!!
    en die smalle taille daar kennen we hier thuis ook alles van, alleen spijtig genoeg niet de mijne ;) haha


    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof rokje!
    En die goochelhoed is prachtig in zijn eenvoud, hoe kom je erop?!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!