bloesems in juli


Deze jurk zag u hier al passeren, maar van de rest kon ik nog net een rokje maken.
Ik had al een scène in gedachten als in de header hierboven.
Tweelingzusjes anders en toch gelijk.

Het draaide wat anders uit.
Er wou eentje niet meewerken ;-)





Het rokje heeft een tailleband met een kromming.
Het rokdeel bestaat uit een rechthoek met een paar plooien.
Een rits in de zijnaad maakte het aan- en uitdoen gemakkelijker.




 En o ja! Weer goud.


De bloesemstof komt van Stoffen Van Leuven.

Reacties

  1. Leuk rokje!
    Fijn je terug te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat stikselke, ik ga eens zoeken of mijn machine dat ook heeft, is eens iets anders.

    En nog steeds twee mooie meisjes in een pracht outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai, je bent weer goed op dreef! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig rokje! En die blikken van de dames, om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful skirt! Love the sister photos too - very cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Jaloers op je naaitijd :( maar wat een pareltjes! En wat zijn jouw meisjes precies weer gegroeid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En dametjes met pit, ach zo beleef je weer eens wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fraai! En zo herkenbaar - er is er altijd wel ééntje die geen zin heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en naast al dat moois ... ook zo'n mooie sandaaltjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi!
    leuk accentje met dat gouden stiksel...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha zo leuk die foto's met emma op de achtergrond :-) en heel mooi rokje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zalige foto's! Net doordat ze niet wilde meedoen, vind ik deze foto's zo geslaagd :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi. Gelukkig maar dat ze niet altijd meegaand is! Een eigen willetje maar wat een leuke meiden met pooit outfits! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo natuurlijk mooi! Ik kijk al uit naar je volgende post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een rokje en de foto's zijn ontzettend leuk, echt een stel ondeugende dametjes :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Da gouddraad dat ik steeds bij jou zie... wil ik ook! :) Ik bedenk me net dat ik ook nog goudkleurig 3 cm breed elastiek heb, dus ik voorzie ineens een simpel rokje met gouden details... yes! :)
    Superleuk rokje en inderdaad prachtige stof!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!